Gå til innhold

noen tips ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil overraske typen neste helg, skal på hyttetur! bare vi to!

Men jeg har så dårlig fantasi , noen som har noen romantiske tips for å overraske han?

Han har sagt at han drømmer om å bli overrasket med noe romantisk. Og jeg er ikke så flink til sånn.. Men vil gjerne glede han!

noeen som har noen tips?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt klisje, men det blir alltid satt pris på her i huset - ta med telys, cdspiller med rolig musikk og en massasjeolje (tips: ikke en som lukter alt for parfymert til gutta...), ordne i stand på soverommet mens han er opptatt med noe annet og inviter ham med inn på en deilig stund. Eller pass på å ta med hans "favoritter" når det gjelder mat, drikke, snop, musikk. Eller gi ham noen hyggelige små presanger, som takk for at han er en flott partner (nå som mye dreier seg om deg og din mage??)... min samboer satte pris på en bok for pappaer, husker ikke hva den heter men den er skrevet av en far til fedre, en liten blå bok hvis noen vil spørre etter den i bokhandel. Lykke til, og kos dere. Hyttetur alene med kjæresten hørs deilig ut!

Skrevet

Tusen takk for tips! :-) Det skal jeg prøve :)

Noen andre?

Skrevet

Kjæresten min blir litt satt ut når jeg baker hehehe

Men det kan være fordi jeg ikke gjør det så ofte:-)

Jeg har også kjøpt den boka som nevnes over her. Tror den heter "Hakkespettbok for nybakte fedre". Den er veldig morsom!! og skrevet på "menns premisser" hehehe

Skrevet

Det er farsdag neste søndag også! Jeg har allerede kjøpt hakkespettboka i gave :-)

Skrevet

Boka heter forøvrig "Verdens beste pappa: Hakkespettbok for førstegangsfedre" skrevet av Per Asbjørn. Kan forøvrig kjøpes på Haugenbok.no til kr 174,-

Kjøpte det til min stolte førstegangsfar - lo godt av flere ting

Skrevet

Den boka virker spennende! Skal nok kjøpe den , han hadde blitt glad da! Men tenkte litt mer på noe romantisk vi kan gjøre til helga! Jeg har så lyst til å glede han! Jeg vil ta initiativet for engangs skyld! Jeg er ikke sånn som pleier å gjøre det, er ganske sjenert! Vet også at han vil at jeg skal snakke litt dirty i senga! Noen som vet åssen jeg kan begynne uten at det skal føles rart?

Skrevet

He he, jeg var i akkurat samme situasjon selv. Føles litt rart å begynne å snakke litt dirty og sånn! Jeg fant ut at det fungerte fint å begynne med å beskrive hva jeg gjorde med han (ta på, kysse, slikke) hvor deilig det føltes, hva det gjorde med meg, og det samme når han rørte ved meg. Deretter har vi kommet dit at det er lettere å fortelle hva vi har lyst på, hva vi tenner på å tenke på, og dessuten be hverandre om å gjøre ting. Min erfaring er at han setter pris på initiativet, uansett om jeg sier noe med et lite smil eller fnis og føler meg litt teit:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...