Gå til innhold

hjelp??


Happy-Mama:)

Anbefalte innlegg

Tok en test igår, og den viste pluss etter 2 minutter. Meeen, streken bortover var kjempesterk, mens streken oppover var nesten ikke synlig, men den var der... Så står det jo i bruksanvisningen at det har ingen betydning om deler av plusset er sterkere eller svakere enn resten...

Men idag opplevde jeg blødning da:( -så er kjemperedd!!! Skulle hatt mensen igår... Kom blod på papiret når jeg var på do idag tidlig... Vet ikke hva det betyr...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det sies jo at en strek er en strek.

Var det mye blod? friskt blod?

Jeg har fått litt rosa på papiret 2 gang, men det ble bare med det!

 

Masse lykke til, og håper spiren klorer seg fast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det var litt sånn mørkt blod, med en bitteliten svart "blodslimklump" i seg. Hadde litt brunaktig utflod igårkveld. Var på do igjen nå, og da var der ikke noe blod, bare litt brunaktig utflod igjen. Har hatt bittelitt mens-smerter, men ikke mye. Og til vanlig har jeg kjempesterke mens-smerter når jeg har mensen...

Håper den klorer seg fast jeg også, den er sterkt ønsket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok bra skal du se:)

Har hørt at så lenge det ikke er friskt blod så er det ikke noe fare, men sånn egentlig så har jeg ikke peiling.hehe

Alt er plutselig så nytt nå når man plutselig er gravid for første gang. Var på tide og etter over 3 år med prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp:) får berre satse på at alt går bra:) tenkte at jeg skulle levere en urinprøve på legekontoret imorgen bare, så får vi se:)

gratulerere da=) så koselig!! vi har bare holdt på i 2 måneder vi da... men ble glad når det slo til nå, for venninnen min har akkurat funnet ut at hun er gravid:) så da blir det jo ekstra koselig!

får håpe det går bra med oss begge to:)

og tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morsomt at dere ble gravid nesten samtidig:)

 

Jeg skal ta en hjemmetest til i morgen-som jeg har liggende, så blir det å ringe gynekologen min for å få time til han.

Skal prøve å få tidlig ul, da jeg er litt smånervøs for at det kan være tvillinger. Dette på grunnlag av at jeg gikk på hormonbehandling, og da øker risikoen for flerlinger, og det er tvillinger på både min og samboern sin side i familien:)

Ikke at det gjør noe om det er tvillinger- dobbel babylykke.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så gøy med tvillinger=) samboeren min har tvillinger på sin side, og jeg kan godt tenke meg tvillinger;) -men ikke denne gangen, da vi skal kombinere baby med min skolegang... han skal være hjemme, mens jeg studerer... så tvillingene kan komme neste gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan egentlig selv tenke meg å få en nå, og tvillinger neste gang:)

Såpass at man får "øvd" seg på en før man sitter med 2 små.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ganske vanlig at en kan ha en knøttliten blødning på det tidspunktet en skulle hatt mensen i det første trimesteret. Hadde litt blødning ved hver "skulle-hatt-mensen" da jeg var gravid med førstemann. Det gikk helt fint, og han klorte seg fast til 15 dager over termin....Venter nå nr 4! Lykke til:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det:)

levert urinprøve på legekontoret idag, men den var negativ...:( skikkeli trist nå...

men hun damen sa at det kunne være fordi at urinen ikke hadde ligget lenge nok i blæren... var på do " i natt", sånn 2-3 timer før jeg sto opp og tisset på glass. og hun sa at urinen burde ligge minst 4 timer i blæren... men den var jo negativ idag:(:(

tror jeg holder på å få mensen også, men vet ikke... kommer ut en del mørke,mørkerød/brun utflod... hadde virkelig håpet at vi fikk det til denne gangen...

skjønner ikke hvordan den kan være positiv lørdag, og negativ idag... spørs om den nesten usynlige streken oppover i plusset, faktisk ikke var der likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mange som får det slik når fester seg til livmoren, så de er nok ikke noe å bekymre seg for. jeg hadde det med min første=)

 

klumpen er bare koagulert blod (størknet blod)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...