Gå til innhold

finner man ikkenoe man liker på denne siden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. så tror jeg jaggu det er noe galt med dere..

www.tiffanys.com

... hehehehe. herfra vil jeg ha både forlovelsesring og giftering. mmmm. også vil jeg ha stort sett alt annet der også da. diamonds are a girls best friend. trall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, satt der her omd agen og pekte ut alle ringene som min kjære godt kunne ha kjøpt til meg til jul :);)

Jeg er som kråka,, elsker alt som glittrer!

Skrevet

hoho.. vel jeg elsker ikke alt som glittrer.. det må koste litt over 5000 norske penger ja. '*flire* iallefall om det skal være en vanlig ring. skal det være en forlovelsesring så bør han nok ut med minst 30 000 kr før denne frøkna er fornøyd. snakk om å være kravstor da du. høhø!!!

Skrevet

ingen fler som hadde julegaveønske herfra. hehehe.

Skrevet

Har fått så mye diamanter de siste årene at i år ønsker jeg meg bergans jakke. ;o)

Skrevet

Ok, etter å ha sett på linken så kunne jeg sikkert ha ryddet plass i smykkeskrinet til ett par ting derfra. ;o)

...i tillegg til bergans jakken måtte det blitt da. Hihi...

Skrevet

hahaha..ja bergansjakka er på ønskelista mi i år også.. sammen med alt på tiffanys.. hahahaaha.

Skrevet

*fordi jeg fortjener det* Det er mitt nye motto!! Hihi.... ;o)

Skrevet

... ja og da snakker vi ikke hårshampoo liksom.

Skrevet

jeg synes den norske trauste forlovelsesringen er så kjedelig jeg, så får jeg en av de kan jeg liksågodt få en ring fra en sånn maskin du putter 5 kr på også kommer det ut en ring i en sånn rund boks. hehehe. nej, her skal gaven være pakket inn i tiffanys lyseblå boks med hvit silkesløyfe. mohahahah.

Skrevet

Jeg og fortjener et par tre ting fra denne siden! *drømme* Er jo så me fint der....

Skrevet

Åååååååååå! *drømme*

Skulle ønske det var tradisjon med forlovelsesringer her i Norge også slik som i USA, en vakker diamant på fingeren hadde ikke vært meg imot!

Tror jeg skal la tiffanys side tilfeldigvis være oppe når sambo skal bruke pc'n senere ;)

Skrevet

Og jeg som trodde det var skjæra som elsker alt som glitrer...... Tok både jeg og A. Prøysen så feil??? :-)

Skrevet

hehehee..godt det ikke bare er meg. jeg blåser ganske langt i om det ikke er tradisjon med sånn ring i norge, for sånn skal jeg og blir det ikke det så blir det ikke noe forlovelse. hoho. enten en fra tiffanys eller en vintage ring som noen har brukt før meg.. det funker også, men det må være diamanter. mohahahaha. Og matchende giftering så jeg kan ha begge på samme finger etter bryllupet. aaaaaah.

ringen bør koste minst 3 mnd-lønner før skatt.. kjapp hoderegning så kommer jeg frem til ca 90 000. mohahahahahaha.

Skrevet

Ojojoj, nei så kravstor er ikke jeg da ;) Men jeg liker tanken din!

En vintage ring hadde vært midt i blinken for meg, jeg elsker gamle ting og det vet sambo så kanskje jeg skal tipse ham litt om det... Han er veldig "treg" når det gjelder slike ting, og hadde aldri kommet på noe slik selv :-D

Skrevet

mmm... ja, vintage er en god ide ja.

hehe. jeg tuller vel litt ang pris da, men jeg husker au-pair moren min i usa sa at jeg aldri måtte la meg lure av noe billigere en minst 3 månedslønner da.. men så kommer det jo helt an på hva mannnen har i månedslønn da. *ler*

Skrevet

Ja det er vel en regel som sier det ja. Men jeg syns faktisk de er finest de som er litt ikke er så veldig store med masse krimskrams på jeg da.

Skrevet

hehe, ja men det er ikke krimskramset som koster stort sett da.. det er kvaliteten på steinen. så man kan jo få en helt enkel en til en voldsom pris liksom. jeg liker best de firkanta steinene.

Skrevet

Ja det er jo sant. Ja firkantet er fint.

Åååååå, nå må sambo gå ned på kne snart altså! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...