Honningmelon Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Bhg skal legges ned, så neste hørst på vi bytte bhg. Så dette er alternativene: Her vi bor nå leier vi bare (har planer om å kjøpe etter hvert), men, den barnehagen og skolen som "hører til" nå, skal to av de beste kameratene gå i neste høst. Er sansynlig at vi kommer til å flytte og "høre til" den nye bhg som skal bygges. Da blir jo alt nytt for gutten min da (er da 4,5 år). Så hvilken bhg skal vi velge egentlig? Den som hører til her vi bor nå (men, spm vi sansynligvis kommer til å flytte lenger vekk fra), hvor bestekameratene skal gå, eller den nye (som jeg tror blir veldig bra), hvor alt blir nytt for gutten min da? Har planer om å flytte innen 2 år.
Honningmelon Skrevet 4. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2007 Ble visst mange skriveleifer her...
*Minnie Mus* Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Jeg hadde byttet til den barnehagen som er i nærheten av der hvor han skal gå på skolen. Selv om alt er nytt nå, så blir han sikkert fort kjent med noen og slipper å være den gutten som ikke kjenner noen på første skoledag.
Honningmelon Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Ja, det er det jeg tenker også. Vil at han skal gå i den bhg som hører til skolen. Bor på bygda, så de fleste har gått i bhg sammen. Hvordan er det egentlig med skolevalg nå? Kan man velge hvilken skole de skal gå på?
Gjest Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Ja det tror jeg (ang skolevalg) Dattern vår er 3.5 år og vi har allerede värt i kontakt med komunen for vi vil ikke at hun skal gå på skolen vi sokner til (den er altfor STOR synes vi ) Og det er greit - så vi har allerede fått innvilget plass på en annen skole !
Honningmelon Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Å ja, jammen det var bra. For om vi ikke skulle fått flyttet til han begynner på skolen, så kan han da gå på den skolen som hører til bhg likevel. Selv om den blir et godt stykke unna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå