Gå til innhold

leikegrin!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt meg å skafe leikegrin til shnuppa på litt over fire måndter. Men jeg ser at det er mange som er litt negative til det. hvorfor det?

Jeg hadde ikke tenkt å stue henne bort der hele tia, men det hadde vært greit og ha et sted å ha henne når jeg dusjer er på do eller liknene. Er det noen som har erfaring med leikegrin? når er den passende alderen å begynne me det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekegrind er en superduper ting å ha etter min oppfatning, hadde eldstejenta i grinda da hun begynte å utforske verden ved 3 - 4 mndrs alder - fordel jo før man begynner så de blir vant til det. Minstejenta har ligget i grinda fra vi kom hjem fra sykehuset - nå for å holde eldstemann litt unna.

For oss er lekegrind utrolig greit også fordi vi har hund, og fordi iallfall eldstejenta var veldig tidlig ute med å utforske verden, og mamma kan ikke passe på hvert eneste sekund.

Så jeg er bare positiv til grind - sålenge man ikke bruker den hele tida - barnet må jo få utfolde seg fritt på gulvet også.

Skrevet

Vi har også lekegrind til jenta vår. Vi kjøpte den fordi var har hund, men jeg ser at den er kjempefin uansett. Har brukt den siden vi kom fra sykehuset. Hun har leker der og det er lunt og godt i den, nå er hun 4 mnd, og liker seg veldig godt i den. Det er ikke lenge hun er i den av gangen, men det er kjempepraktisk når jeg dusjer, ol.

Skrevet

også jeg er positiv til grind, men alt med måte!! Selvsagt må vi kunne ta oss en dusj :o) Det betyr jo ikke at vi stuer babyen bort vel.

En ting å tenke på når du velger grind: Vil du ha med eller uten bunn..... De med bunn er varmere dersom dere har det gulvkaldt. En venneinne av meg hadde uten bunn, og da ungen lærte å gå så gikk han på gulvet med grinna rundt seg........ Ikke så heldig nei....

Skrevet

Jeg er veldig glad vi har lekegrind! Hadde vært utrolig slitsomt uten...

Skrevet

Vi har ei på straks 8 mnd, og bruker lekegrinda ofte! Enten sitter hun i den å leker seg, ellers så elsker hun å stå å holde seg i kanten, og har faktisk lært å reise seg når hun sitter i grinda og tar tak i kanten på den. Hun elsker den!!! Og greit å samle alle leker i når vesla har lagt seg også hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...