TusseMor07&09&14 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Skal lage punsh til 30 årslaget til mannen min, men er helt grønn på sånt! Synes mange av de jeg har smakt er altfor sterke, eller rett og slett ikke noe gode. Er det noen som sitter med en god oppskrift eller har en ide på hva som kan være godt, så hadde jeg blitt superglad! )
Tally Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Har dessverre ikke noen oppskrifter til deg, men hvis du skal søke på nettet, så skrives det punch. Her er en link til deg, så kan du jo se om noe høres godt ut?? http://www.barkart.no/sider/punch.htm
TusseMor07&09&14 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Takk:o) Satt og lurte på hvordan det ble skrevet... Skal sjekke ut linken!
TusseMor07&09&14 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Super side! Der var det jo veldig mange oppskrifter... da er det bare å prøve å velge den riktige da.... hmmmmm Hvis noen vet om en oppskrift som er veldig god, så er det bare å hyle ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå