Gå til innhold

ENDELIG KLAFFET DET FOR OSS TAKKET VÆRE BABYCOMP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig klaffet det for oss takket være bruk av babycomp. Den fant ut når jeg hadde EL ved at jeg tok temp. hverdag til samme tidspunkt.

Ønsker alle dere prøvere masse lykke lykke til. Her kommer babystøv i tonnevis +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++. HAR FORRESTEN LAGT UT BABYCOMP TIL SALGS HER INNE UNDER "KJØP/SALG"

KLEMZ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse:o)

Skulle hatt TR igår men enda ikke kommet, testet idag og var negativ..

Hmm, finner ikke der du skal selge den jeg.. Kan du legge linken her?

Skrevet

Jeg håper inderlig det klaffer for deg denne pp. Jeg vet veldig godt hvordan er der mnd. etter mnd. med kun negativ. test.

Jeg er så glad og føler med så lykkelig. Har brukt masse penger på div. EL tester etc. Investerte heller i babycomp, greit det er dyrt, men sikker. Man blir vekket med alarm til samme tidspunkt for måling av temp.

Jeg skal legge ut linken håper den er riktig. Ellers så finner du på over på venstre side i orange skrift. Gå ned til "kjøp/salg/auksjon" under kategori barneutstyr.

http://barnimagen.rubrikk.no/MarketBrowse.aspx?mg=8&fc=38,2,0;39,454,0

Skrevet

Tusen takk for det:o)

Hadde jeg hatt råd til å betale 4000kr skulle jeg kjøpt den av deg:o) Men så lenge det bare er samboer som jobber nå for tiden så trur jeg ikke det..

Skrevet

Fikk du opp linken, jøss så flink jeg var da. Jeg er helt 0 når det gjelder data altså.

Skrevet

Jepp fikk den opp.. Hehe.. 4000kr er ikke mye det for den, hadde jeg hatt det skulle jeg kjøpt den av deg med en gang...

Skrevet

Ja det er egentlig mye penger, men jeg kjøpte den ny for 7000. Når jeg tenkte meg om hvor mye penger jeg egentlig har brukt på alle EL og GR.tester, så sparer man fort inn igjen.

Håper vi sees snart inne på 1. trimester.

Skrevet

Uff ja 7000kr er mye penger.. Sa til gubben nå at hadde jeg hatt penger skulle vi ha kjøpt den av henne, for bare tenk hvor mye vi bruker på gr.tester og El tester.. Uff...

Men der du kjøpte den, måtte du betale hele summen med engang elr kan man dele det opp?? Hadde det gått skulle jeg kjøpt;) hehe

Skrevet

Første gang eg har hørt om Babycomp... Måtte slå det opp på nettet.... Her er en link hvor det står endel om babycomp+ hvor du kan kjøpe det.. Koste 6300kr nå. E nok for dyrt for meg og..:-(

Skrevet

Ja måtte dessverre betale hele 7000 kr med en gang.

Jeg selger for 4000 altså.

Skrevet

Ja så du solgte for 4000:o)

Dumt dt ikke er mulighet å dele opp.. Hmm..

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!:)

Skrevet

Gratulerer med en liten spire=)=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...