Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Vi har forlova oss. Sambo har fridd, men vi har enda satt på oss ringar, sidan vi skal finne dei i lag. Men er ikkje heilt inne i dette med ringar. Skal det ikkje vere datoen for frieriet som står i ringen og din nn?? Men kva med bryllupsdatoen? står den i same ringen? eller finner dokke nye ringar? Har veldig lyst å sette på ringar under vielsen også. Hvordan har dere gjort det?
Lille søtnos Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Vi har dato for forlovelse og Din.... Ikke veldig orginalt, men helt greit. Vi har ikke lagt inn bryllupsdagen, men jeg fikk ny ring da. Ta av ringene dagen før bryllupet og evt. puss dem fine dersom det trengs. Legg dem i en fin eske og sett dem på hverandre under vielsen.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Navnet til sambo ogh forlovelsesdatoen
Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 i våre ringer står det din xx og forlovelsesdato...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Sett hverandres navn f.eks og datoen for frieriet.. Evt. Din *mannens navn* dato.mnd.år (i din ring, og tilsvarende i hans, bare med ditt navn.. Vi har bare navn og dato som jeg skrev over her, ikke din, vi ville ha plass til bryllupsdato også
camilla^ Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Når vi får ut fingeren skal det stå: per ardue ad astra. i våre ringer. Kanskje ikke vi klarer å få gravert det inn før vi gifter oss.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 jeg vil ikke ha en klassisk norsk forlovelsesring jeg..jeg vil ha en jævlig svær diamant fra tiffanys. så derfor skal det ikke stå noe inni den. hehehehehehehe. også vil jeg ha en matchende ring i mer klassisk stil som skal settes på når vi har giftet oss. den kan det godt stå bryllupsdatoen i og navnet til kjæresten. holder fint det. kravstor? jeg? nej?
3 rosa og en blå Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Når jeg forlova meg min mann så fikk jeg en gulldiamant ring av han uten tekst, men når vi gifta oss kjøpte vi nye ringer og i min står det ur xx for ever og i hans står det samme men på norsk. vi skal få gravert inn begge datoene nå. Og jeg bruker begge ringene.
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 4. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2007 Så det er mest vanleg å bruke samme ringen, bare at man graverer inn to datoer? Lurte kanskje på om det var noe forskjell på forlovelsesring (smalere) enn giftering (bredere) men det er kanskje bare noe jkeg har innbilt meg. Då vil eg prøve å finne ein litt bred ring i hvitt gull, sidan eg gjerne vil ha det som gift også =)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Vi kjøpte ringer når vi forlova oss, også brukte vi samme ringane når vi gifta oss. Men då pussa vi dei opp og graverte i dei.I min står det "sammen" også bryllupsdatoen, i mannen min sin står det "alltid" også bryllupsdatoen. I min ring er det skrevet med hans handskrift, og med mi handskrift i hans.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Vi har bare gifteringer, forlova har vi vel ikke vært egentlig. I ringene står det en tekstsnutt. Ingen datoer.
Labbetøs Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 I forlovelsesringen står det 48, og så er det emblemet til merket i den. JA, jeg fikk en STOR diamantring (48 er str på den!) Jeg er SÅÅÅÅÅÅ bortskjemt! Hehe. :-) Da vi giftet oss fikk jeg sånn tradisjonell giftering i tillegg. I den står det "Jeg elsker deg. Din xxxxx." Det samme i hans.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 i våre ringer står det :" du og meg for alltid" det er noe vi sa til hverandre helt fra vi møttes som 16 åringer :-)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 i våre skal det stå: i min ring:han måtte....hans ring:hun ville... hihihihih men vi har vel vår helt egene humor over det.. ikke alle som tar den, men vi ler godt:)
balsam Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 i våre står det: til evigheten og forbi aina dette fordi vi alltid har sagt elsker deg til evigheten og forbi, og vi ville ha noe som ingen andre hadde....
♥2 små gull♥ Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Vi har tekst utenpå ringen, omtrent som denne. xx og xx
♥2 små gull♥ Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 Glemte linken http://www.smykkesenteret.no/shop.asp?p=7353114&x=&imgGallery=1&imgActive=bilde1
Joda, jeg vet best! Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Vi har "den som gir seg er en dritt"
2jenter04og06 Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 (hjerte) Oss to førr alltid! (hjerte)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Vi har samme ringene. Da vi forlovet oss skrev vi dato og din **** inni, nå er vi gift men ligger litt på etterskudd med med graveringen, hehe, men i min skal det stå "din inntil videre" og i hans skal det stå "pus & bitch" ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå