Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Synes jeg har hanglet helt siden jeg ble gravid... Først kvalme de første ukene, så fikk vi omgangssyke med oppkast og diarè, og nå har jeg hatt hoste i 3 uker. De siste dagene har nesa også vært så tett at ikke engang mat smaker noe!! Kjedelig å spise når man hverken kan lukte eller smake Må jo syte litt
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Er du flink til og ta vitaminer?? Jeg har brukt omega3,tran og sanasol daglig i 2 år nå og har nesten ikke hvert noe syk. Ikke noe da jeg ble gravid heller:=) Syt i vei,det er lov det:=)
ivfbaby Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 satt å så etter om det var noen forkjøla her inne, for jeg er faktisk ganske lei!! har vært tett i nesa helt siden jeg ble gravid, ble forkjøla og mista stemmen, fikk mage og tarm katarr, og nå er jeg forkjøla igjen!!! er det virkelig mulig?!? jeg er aldri syk ellers, men det virker som om immunforsvaret er nedsatt nå.. føler meg så teit i forhold til jobben, må jo ha fri til svangerskapskontroller, og i tillegg er jeg stadig borte pga sykdom.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Uff, kjedelig åvære forkjølet altså! Man er liksom ikke ordentlig "syk", men så er man langt ifra frisk heller! Gruer meg til nyåret, for da er jeg ALLTID skikkelig forkjølet, gjerne i et par måneder! -Hoster (gjør omtrent ikke annet enn å hoste) så jeg kaster opp, og hoster etterhvert blod, har mye vondt i hodet, renner av øynene, er forferdelig slimete i nese og hals, og sliter mye med pusteproblemer fordi halsen tetter seg, tett nese, og har konstant forkjøla-stemme... Har også i denne forkjøla-perioden et par økter med høy feber. Sånn er det hvert år! Skjønner ikke hvorfor, enda jeg tar vitaminer, og kler meg godt... Håper virkelig jeg slipper å ha det sånn denne gangen, er jo bekymret for at det kan gå utover babyen i magen på noen måte.... Du får ha god bedring da, håper du snart blir frisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå