Hot Midget ! Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hvordan synes dere det er?? I forhold til tid til alt? Jeg må innrømme jeg begynner å bli veldig sliten av skolen, syns ikke det er så enkelt lengre å kombinere med å være mamma! Jeg vil jo bruke all min fritid på jenta mi, men når kvelden da kommer og hun er i seng er jeg jo bare drit-trøtt!! Får ikke gjort direkte mye arbeid hjemme. Hvordan har dere energi til alt? Jeg legger meg tidlig, jeg trener, gjør mitt for at dette skal fungere greiest mulig, men likevel.. Hun er hos pappan sin annenhver helg, ender somregel opp med at jeg må ta igjen masse,masse da. Men litt tid til sosialt får jeg jo likevel.. Noen som har gode tips eller ideer til meg for hvordan jeg kan benytte tiden min best mulig?
så var vi 4 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 jeg følger med i timene og gjør det som er obligatorisk, resten tar jeg i skippertak rett før eksamen
Hot Midget ! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Hehe, omtrent som meg det da Min lille supergutt (søtt nick) Prøver ihvertfall å følge med på skolen;p;p Menmen..Om jeg ikke er største skole geeken, bruker jeg ihvertfall tid på gullet mitt og det er det som betyr noe!! Er nå dem er små og gidder å være med oss;) Hehe
så var vi 4 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 hehe ja det er ikke lenge til de blir tenåringer og vi blir verdens mest harrye personer
Hot Midget ! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Ooooofff...Hehe..Kan ikke si jeg gleder meg foor masse til den tiden nei;) Gammel er supergutten din da?
så var vi 4 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 han er 17 mnd, så enda noen år til med kos og klem fra han Enn din?
Hot Midget ! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2007 Mi blir 3 i Januar:-) Hehe, vi får nyte tiden så lenge vi kan..Og satse på at dem blir fornuftige snille ungdommer...C",)
så var vi 4 Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Hvis ikke får vi sende de til faren HAHAHAHHAHAHA
ukjent Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Har tidligere jobbet etter skippertaksmetoden og lest hele pensun 2 uker før eksamen. Det er funka fordi jeg da kunne lese uavbrudt til alle døgnets tider. Når man har barn blir det vanskelig(min erfaring). Her er hvordan jeg gjør det: Er på skolen fra 09-15 uansett om det er forelesning heller ikke. Bruker tiden til å lese, kvelder og helger tar jeg fri. Det funker bra så langt( men nå har jeg lite forelesninger da). Disiplin er nøkkelordet:)
tonebf Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 sliten av skolen er bare fornavnet, lei ja.... nå går jeg vgs for og få studiekompetanse, og har vel 3 prøver i uka så brude vel leste 5 dager i uka men leser dagen før prøven, nileser hehe... gleder meg til og begynne på høyskolen, for det vil jeg... ingen som tvinger meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå