Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Ihvertfall i følge Maria selv. Jada Maria, nå vet du sikkert hvem jeg er. Og du syns sikkert det er dårlig gjort at jeg avslører deg. Men det driter jeg egentlig i.
KaMa Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Men dette må da være et soleklart bevis på at det er skravlere som er så sjuke i hode at de må inn hit for å tømme ryggen. Jeg aner ikke hvem maria og moria er, og ikke er det så fryktelig interessant om det er en eller to personer. Jeg kan anbefale deg en tur ut, få deg et liv, ikke vær så opphengt i folk du møter på internett. Ingen har avlagt sannhetsed for å få lov til å bruke disse sidene. At du mener at alt du leser her inne må være sant betyr at du ikke har fått med deg noe vesentlig, nemlig at du ikke har krav på noe som helst her inne.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 KaMa, du har ikke vært her inne på en stund eller? Jeg bare bidrar til debatten. Sikkert flere en meg som lurer på hvem som hadde skaffet seg nicket Moira og gikk berserk på krangle for noen dager siden. Og i og med at Maria syns det var passende og "hahahah, vet du det er jeg som er Moira" på pm, så tenkte jeg at jeg bare skulle være litt bedriten. Ikke kall meg Skravler er du snill, det passer seg ikke.
KaMa Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jepp, skravler er du. For en krangler er du jo definitivt ikke. Da hadde du hatt et nick. Kranglere er ikke så feige at de spyr ut møkk uten å stå for det. I beste fall er du en krangler-wannabe, siden du tør å legge ut innlegg her inne. Og debatter av typen du beskriver er så utrolig lite interessante, og det har opp igjennom tiden vært feige skravleres store hobby. Hvordan i all verden kan du lure deg selv til å tro at du er noe annet??
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Anonym12.01 Og i og med at Maria syns det var passende og "hahahah, vet du det er jeg som er Moira" på pm, så tenkte jeg at jeg bare skulle være litt bedriten. Hva mener du med denne setningen? At maria har skrevet en pm til deg med nicket moira?? Dret hun seg ut igjen?? Eller hvordan fant du det ut?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Hvordan kan du være sikker på det? Og hvorfor er du så teit? Snakk om å være jævlig mot andre mennesker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå