Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Leser som bare det, men alikevel så få jeg det ikke inn i hue. Eksamen er no dritt!! Hrmf
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 jupp, sånn er det her og!!!! hva leser du? jeg leser norsk....
grå :) Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Du kan nok mye mer enn du tror. Les notatene dine, tegn kart/tegninger osv så får du inn kanskje litt mer. Går nok bra skal du se. Hva du er kommet opp i?
Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Har eksamen i nyere historie om ca. 3 uker. Sliter sånn, for jeg er så dårlig til å huske årstall og oversikten over alt som skjedde under den og den perioden. Har du norsk på et havlt år?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 ja, tar det som privatist. hadde skriftlig til sommeren og skal kun ha muntlig nå. særemne, ibsen, romantikken og opplysningstiden.... og MYE mer... er egentlig ganske spennende, men siden du MÅ kunne det blir det vanskelig at det fester seg.... skal ha nyere historie og samfunnslære til sommeren, så er jeg FERDIG )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå