Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Søkte det for kanskje 3 uker siden, og idag da jeg sjekket konto, så så jeg at jeg hadde fått inn 1300 kr. Kan det være tilsynet som jeg søkte? Når pleier man å få det?
winneboo Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Den tiden jeg fikk det så kom det alltid sammen med OS.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Dette var merkelig. Sist jeg sjekket konto, var for 5 dager siden, da barnetrygden kom inn. Og har ikke sjekket konto etter det. Dette var merkelig. Det sto at det var fra NAV da...så...?
winneboo Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hmm kan jo hende det er det da. Men du vil motta et brev i posten om hvilke utbetalinger du har fått, så da får du vite det om noen dager. Men stemmer beløpet med det du regnet med å få i barnetilsyn da?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 har ikke fått noe brev ennå. Og jeg vet ikke hvordan jeg regner ut det. men jeg betaler bare 800 kr for heldagsplass i bhg, men siste regningen kom på 1700. Det var kanskje for 2 mnd? og for mat og sånn? selv om dem lager og spiser mat bare 1 gang i uken. Jeg har så lite peiling på det. Men nå må jeg gå. Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå