Dronningen! Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg var engel på kostymefest i går og nå kjennes det ut som om jeg har for trang glorie og vingene sitter fast på ryggen ennå........ Jammen bra jeg ikke er engel hver dag!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Til pass for deg ditt alkoholiserte krek:-) Måtte glorien bli strammere.....
KaMa Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Sukk... Jeg har lyst å bli skjermet for alle som var på fest i går. Jeg skulle også kjent en stram glorie rundt topplokket i dag. Men jeg er akk, så altfor frisk og rask til at jeg kunne ha drømt på meg gårdagens fest, som jeg gikk glipp av.. Men god bedring til deg, da, lille eksengel. :-/ Håper du hadde en storartet aften.
Dronningen! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Takk for gode ord.. Glorien er blitt litt slakkere etter en dusj, to hodepinex og en stor cola! Kan jeg være allergisk mot fjær? Tror kanskje det er derfor jeg er litt trang i panna....
Dronningen! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Pass deg du eller så kommer jeg flyvende og tar deg! (Ble det ikke noe kos på deg i går?)
KaMa Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Ingen har godt av å være engel for lenge. Du får se på det som et tegn på at du må vente en stund til neste gang. Hadde du gått for en lite djevel derimot.... ;-)
Dronningen! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2007 Ja nå er det heldigvis et år til neste gang.... Djevel hørtes fint ut, passer kanskje personligheten min bedre også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå