Gå til innhold

3 manad og sover hele natta(nesten)? Noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legge tid 22.00, mat 04.30 eller 05.00 og etterpa sover til 08.30 eller 9.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likt som min det nesten! Bare at min legger seg for tiden rundt elleve, mat kl. seks og opp igjen klokken ni. Ikke lenge siden han sluttet med mat klokken tre-deiligt!!! =) Skal gradvis prøve å innføre rutiner for å legge han tidligere snart, har prøvd men han nekter å sove på rommet alene...

Skrevet

Sa fint a hore vi er ikke alene:) ja, amming kl.3 det hadde vi og...

Skrevet

Mini sov fra rundt 22.30 til 7 fra hun var 6 uker..

Skrevet

snuppa sov fra 23-6 da hun var ei uke. Nå er det fra 21\22 - 8 og hun er 2,5 mnd. Deilig:)

Skrevet

jenta mi på 2.5 mnd over fra 22 til alt mellom halv 6 og halv 8...så er det mat og sover fint 3 timer til....kommer fort i form igjen da:)

Skrevet

Min sover fra 22.30 til jeg må vekke ho klokka 09.30. det har ho gjort sia ho var 6 uker. Har lagt bra på seg så må ikke mate om natten:) Nå er ho straks 4 mnd.

Skrevet

sovner syv på kvelden og sover til syv neste morgen uten å våkne mellom, får tørr bleie, mat og litt kos, sovner igjen rundt ni-ti og sover ca til halv tolv(!) :) men så hører det med at han er våken så og si hele dagen istedet da:)

Skrevet

Her soves det fra ca.21 og til ca 06.. Gjort det siden hun var litt over 2 mnd.. Spiser får ny bleie,bitte litt våken så ho får gulpet "ferdig" og i sengen sin,sover til 8-8.30 da vekker jeg henne,for broren skal i bhg.

Skrevet

Ikke sikkert det skjer hos dere, men min gutt sov hele natten fra han var ca 1 mnd til han var 5 mnd. Så sluttet han med det... våknet flere ganger om natten for pupp. Det var egentlig helt uproblematisk, det, men da jeg begynte å jobbe måtte vi til med nattavvenning. Nå er han 10 mnd og sover stort sett hele natten igjen.

Skrevet

Vesla mi legger seg mellom åtte og ni, og sover til fire fem, og sover så til sju åtte igjen.. deilig!! :)

Gjest Ut på tur
Skrevet

hun er 11 uker, sover non ganger 7-8 timer uten mat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...