Gå til innhold

I går kveld sovnet hun endelig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jippi jippi jippi!!! Føler meg som ett nytt menneske!:) Har endelig fått det til. Har skrevet her før ang jenta mi (8uker) som ikke vil sove i vugga si om kvelden eller natten. (samsover med meg)(mot min vilje:)).Om dagen går det kjempe greit, da sovner hun av seg selv i vugga eller vogna. I går kveld tenkte jeg at nok er nok. Hun var stup trøtt i 6 tiden og jeg la henne ca halv 7. Selvsagt begynte hun å gråte og sutre.. Jeg lot henne sutre/gråte i 5 min før jeg ikke orket mer og tok henne opp. Hun sovnet 5 sekunder etter at jeg hadde tatt henne opp! Så forstod jo at det var pga kosen hun gråt. Jeg la henne ned igjen noen minutter etter og hun våknet og sutret etter 10 min. Da gikk jeg bare inn og tok henne i hånda og sa hyyysj. Da roet hun seg faktisk! Så sovnet hun!! Å sov til 22.00. Våknet for mat og var lys våken og smilte og babblet. Jeg snakket minimalt til henne, tok på henne pysjen i en fart og skiftet bleie så la jeg henne ned igjen. Hun lå 1 time lys våken i vogga og babblet og kikket så sovnet hun! Våknet kl 03.30 for mat, 5.00 for mat og 7.00 for mat. Da stod vi opp og stellet henne og satte på radioen. Men jammen sovnet hun ikke igjen i vippestolen! hi hi hi hi. HURRA!!!! Måtte bare dele gleden min med noen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da!!

Supert at du har funnet metoden til å roe henne. Tror det er den metoden Karin Naphaug, hun søvnguruen, også anbefaler faktisk.

Skrevet

Sant det er deilig naar man foeler at man "mestrer" noe!!?? Jeg syntes det var saa mye styr naar smaaen her skulle ta seg en lur paa dagen. Naa har jeg begynt aa legge henne i senga (ikke vognen), og innfoert rutiner baade da og paa kveldstid. Og det virker myyye bedre enn foer. Ikke alltid det gaar knirkefritt, men det gaar mye bedre ja. Og hver gang det gaar kjempelett, saa foeler jeg meg saa glad og fornoyd :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...