Gå til innhold

Flere med smerter i lysken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk det i går. Er fra før plaget med ryggvondt og "spiting" nedover venstre bein. Skal begynne med fysio. Men hva er dette med lysken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan blant annet være et av symptomene på bekkenløsning. Har selv vondt i lysken på ene siden, men har ikke noe særlig andre tegn på bekkenløsning, så jeg avventer saken. Men, våkner hver gang jeg skal snu meg i senga. Slitsomt. Sjekk innom tråden Bekkenløsning her på forumet, så finner du sikkert litt om det.

Skrevet

Høres ut som begynnende symfyseløsning -som er en type bekkenløsning, men foran i stedet for bak.Gå små skritt og samla ben ut og inn av bil gjør det levelig,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...