Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har dere bare ny klaer for deres sma?
shayan_jente_04.04. Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 det meste var nytt, men har arvet litt av storebor og.
Yrha Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Vi arvet masse, også fikk vi masse i gave. Mao så har vi altfor masse klær!!
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Nei, har kjøpt masse brukte klær på finn, i tillegg til at vi har arvet noe.. Men noe nytt kjøper man alltids... Kommer vel til å kjøpe mere nytt når hun blir større og bruker klærne lengre..
Krokka og prinsessa Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Niks, har fått noe brukt også ;o) Men har ikke så veldig mange å arve hos. Men brukte klær funker like bra ja!!
RockMyWorld Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Kjøpt masse nytt og arvet noe. Har nesten bare brukt det vi har arvet!!! Utrolig gode klær....
prøvekluten+3små Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 her er kun noen kjønnsnøytrale klær etter storebrødrene,ellers er alt nytt ja..
Turid Laila Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Litt halvt om halvt tror jeg. Bruker mest det som er brukt fra før, for det er så mykt og godt Bodyer har vi flest nye av...
pyret&jeg+spire Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Ja, vi har masse brukt! De beste pysjene er de som er "brukt inn"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå