Gå til innhold

Brukt klaer til baby?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere bare ny klaer for deres sma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det meste var nytt, men har arvet litt av storebor og.

Skrevet

Vi arvet masse, også fikk vi masse i gave. Mao så har vi altfor masse klær!!

Skrevet

Nei, har kjøpt masse brukte klær på finn, i tillegg til at vi har arvet noe..

Men noe nytt kjøper man alltids...

Kommer vel til å kjøpe mere nytt når hun blir større og bruker klærne lengre..

Skrevet

Niks, har fått noe brukt også ;o) Men har ikke så veldig mange å arve hos. Men brukte klær funker like bra ja!!

Skrevet

Kjøpt masse nytt og arvet noe. Har nesten bare brukt det vi har arvet!!! Utrolig gode klær....

Skrevet

her er kun noen kjønnsnøytrale klær etter storebrødrene,ellers er alt nytt ja..

Skrevet

Litt halvt om halvt tror jeg. Bruker mest det som er brukt fra før, for det er så mykt og godt :) Bodyer har vi flest nye av...

Skrevet

Ja, vi har masse brukt! De beste pysjene er de som er "brukt inn"! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...