auro Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg liker best å bruke strømpebukse og ikke longs på jentene. Synes de vi har av ull er stive og stikker. Har sett at de har noen på Nøstebarn. Noen som har noe å anbefale?
Zupermam Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 jeg har kjøpt en del på obs ( coop) her i byen, 69,- stk. Kjempefine ullstrømpebukser som holder varmen helt fint. Han har jo en joggebukse utenpå, og dress utenpå der når han er i barnehagen. Holder i massevis.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Vi har fra nøstebarn og synes de er skikkelig deilige :-) Klør ikke synes vi. Ellers har vi noen fra JOha også og disse er vi også fornøyde med, disse er tynnere enn de fra nøstebarn.
Giftmamma med2jenter Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 jeg har kjøpt troll sine, og de klør heller ikke:)
Mrs. Bouquet Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg synes de eneste som ikke klør er de med bomull på innsiden.
Honningmelon Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Kjøpte på Cubus til mine to, og jeg prøvde på eldste (som har litt eksem), og han reagerte ikke i allefall. Håper virkelig ikke han reagerer, for det er da ikke sååå billig med ullklær :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 bruker de fra sparkjøp vi, og selvom lille er supersensetiv på ull og synes alt klør så har hun ikke noe problem med stilongsen og strømpisen derfra. hun må ha trøye under ulltrøyene derfra da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå