Gå til innhold

hvem mme er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NAN?

sMÅFOLK?

kOLLETT?

Jeg har en jentebebi på 7 mnd i dag , så egentlig bare tar pupp, men de siste dagene har hun lært seg å suge av flaske med vann , dermed begynte jeg å gi ho mme.

Hun tar ikke kollett eller nan , men småfolk tar hun.....

hvem av disse mme er best? er det mye forskjell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bruker vi collett. Funker veldig bra :) Er omega-3 i den.

Skrevet

ok, det er det i småfolk og, omega3og 6.....men hvem av disse er best? er det no forskjell?

Skrevet

Vet egentlig om det er så veldig stor forskjell. Vet at det er mange som er fornøyde med collett. Hvis hun tar småfolk og det funker for dere så er jo det greit :) Må nesten bare prøve deg frem. Lykke til!

Skrevet

ok, takk for svar!!!!

Skrevet

På barselavdelingen på Ullevål brukte de Småfolk. Ikke at det er en indikasjon på at det ene er bedre enn det andre, men du kan sikkert trygt fortsette med det hvis det funker bra;)

Skrevet

HIPP.

Har ikke prøvd småfolk, men prøvde Nan. Hun ble veldig forstoppet av Nan, så vi byttet til Hipp. Fungerte kjempebra!

Skrevet

HIPP! :)

Har bare prøvd den da...men den funker fint!:) Også er den økologisk

Skrevet

Her begynte vi med småfolk. MEN de skal slutte å produsere den og tømmer bare alle lagre nå. Så det er begrenset hvor lenge du får tak i den... Best å begynne med noe annet så slipper du å lete etter en annen som også likes... Nå drikker han hipp her og får tran siden det ikke er omega-3 i den som i småfolk.

Skrevet

Vi begynte med NAN, helt tilfeldig, det var kun den de hadde i butikkken den dagen.

Jeg er fornøyd med den og det er snuppa også. men hun gulper litt, så jeg fikk råd på hs om å prøve en annen type for å se om det hjalp.

byttet til HIPP og det var ingen forskjell på gulpingen. MEN; Når hun får NAN lukter det ingenting av munnen hennes, men med HIPP fikk hun dårlig ånde. Skikkelig dårlig... Så nå går det bare i NAN her...

Hvor får man tak i Småfolk, den har jeg aldri settS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...