Gå til innhold

Kan du anbefale ein god ansiktskrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jakt etter krem som passar til meg, kvinne 32, snart tobarnsmor og sikkert rynker på gang ;) ... blandingshud, både litt tørr og ureine parti.

Middels dyr er ok. Kva er DITT beste tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å kjøpe den grønne serien til Vichy på apoteket. Helt vanlig pris, fungerer bra for meg (30 år) og lukter veeldig godt!

Skrevet

Uten tvil Mary Kay!! Får jo ikke kjøpt den i butikken da men det er veldig mange som driver med det har jeg hørt..

Skrevet

Jeg anbefaler Clarins serien. Er virkelig fornøyd med dem. Koster litt, men er veldig drøy.

Er kjempefornøyd med veldig mange av produktene i Clarins serien.

Er 35 år og har lyst til å ha en fresh og fin hud, så jeg unner meg en god krem.

Skrevet

Kva meir enn Clarins heiter den

Skrevet

Jeg er like gammel som deg og sverger til Dermalogica.

Bruker Skin smoothing cream.

Veldig dyrt i Norge, men kjøp på strawberrynet.com - nesten halv pris der.

Skrevet

TAKK for knalltips om dermalogica! Har brukt det foer, men droppa det fordi det var saa dyrt. No har eg bestilt paa jordbaernettet, hurra!

Skrevet

hei... eg og var nettopp inne på strawberry... og bestillte dermalogica annsiktkrem og øyekrem,,, =) Gleder meg som en unge til det kommer i posten.. Men lurer på om eg kan risikere å måtte betale toll og avgift på det??? )=

Skrevet

Body Shop har en ansiktskrem med hamp, den er helt nydelig syns jeg! Spesielt på tørr hud, men den er ikke for feit. Koster 130 eller 150 kroner.

Skrevet

Hei:-)

Du kan nok risikere toll,ja. Det som er et alternativ er å sende e-post til de og spør om de kan sette en annen verdi på pakken enn det den egentlig har. Det er den summen som er utgangspunkt for toll. De pleier å være samarbeidsvillige på det.

Skrevet

Jeg har prøvd mye, og Garnier Nutritionist er den beste jeg har prøvd. Skal passe perfekt for hud som begynner å få rynker, 20-30 år + og koster ikke all verden. Er også å få i velassorterte matforretninger, det synes jeg er et pluss.

Jeg har den i dagkrem, nattkrem, øyekrem og boost krem (eller ka det no heter) Veeeeldig god serie.

Har blandingshud, litt tørre og feite parti selv- og ingen andre å anbefale...

Skrevet

Jeg bruker clinique serien. 3 trinnsprogramm og jeg er kjempefornøyd. Er 30 og har blandingshud som deg. Fikk min anbefalt av hudpleier og har så god hud nå :)

Skrevet

Ja, dermalogica er superbra!

Jeg bruker den Special cleansing gel også.

Den er usannsynlig drøy i bruk og veldig mild:-) Så, et lite ekstra tips der hehe

Jeg pleier å bestille 3 produkter fra strawberry i slengen.

Da får en 5% rabatt. I tillegg får du litt rabatt hvor hver gang du handler.

Du må betale toll, men når det gjelder Dermalogica, så blir det uansett halv pris av det du må betale her i Norge har jeg erfart.

Skrevet

vil anbefale ALLE å ta en tur til sin lokale hudpleier. hun vil analysere huden din å finne frem til korekte hudpleie produkter til din hud. spør etter prøver slik at du kan se om du liker produktets kosistens og lukt.

anbefaler merkene dermalogica. md formulations og declore.

hilsen hudpleiern:)

Skrevet

Jeg er 31 og har også blandingshud, og jeg bruker Clinique sin gule gel-krem, den er lett og god samtidig som den gir god fuktighet.

Skrevet

ok.. Så da prøver eg å sende en mail da.. Har du gjort det?? summen på bestillingen var ca 800 kr.. Noen som vet hvor mye eg må rekna med i toll?

Skrevet

Jeg bruker Mary Kay - kan rett og slett ikke leve uten.. :)

Alt jeg bruker er fra Mary Kay; kremer, sminke, peeling osv..

www.marykay.norway.no

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg er 30 år og har helt falt for Loccitanes Shea butter ansiktskrem. Den er litt feit, men trekker godt inn og holder huden fin og smidig. Bra for dem som er mye ute i vær og vind :)

Skrevet

Du får kjøpt en krem på apoteket som heter A-crème.. Den er veldig bra! Er til alle slags hudtyper, fet og tørr. Den er også fin for urenheter/kviser.. I tillegg kan den brukes over hele kroppen og er en ideal barnesalve, jeg siterer : "Like bra etter sol, dusj og bad som ved streng kulde. Kan brukes over hele kroppen som f.eks. ansikte, hender og føtter. Den perfekte barnesalve."

Den inneholder masse A-vitaminer som er med på å bygge opp hudcellene, så tror den er relativt bra mot rynker og. Har en venninne som runda 40 i sommer, ho bruker den, og ho har ikke en eneste rynke! Dessuten er den kjempe fin mot strekk merker!! Den er med på å forbygge strekkmerker veldig bra, da den inneholder så mye bra som holder huden myk og smidig.. Også kan den spises, kjenner mange barn som syns den kremen er veldig god.. Hehe=)

Skrevet

Mora mi prakket på meg Clarinsprodukter allerede da jeg var 14, da akkurat hadde begynt å sminke meg, "fordi det er viktig å passe godt på huden sin" og alt det der. Jeg kan ærlig innrømme at jeg har prøvd diverse andre hudprodukter opp igjennom og har aldri funnet noe som er like bra som Clarins. Meeen, det som funker for min hud, trenger ikke funke for din, så det er viktig å prøve seg litt frem! (selv om et produkt ikke synes å virke med det første, så lønner det seg å gi det litt tid; 2-3 uker, for huden trenger litt tilvenningstid).

Skrevet

Hei:)

Jeg har alle de år vært veldig plaget med tørr hud i ansiktet. Jeg bruker den daycream fra l'oreal... inne i mellom tar jeg en ansiktsmaske for å gi huden mer fuktighet i tillegg til at jeg smører meg med kremen etter på.

Skrevet

Nå har jeg vært over middels interessert i ansiktspleie og make-up lenge, og har prøvd masse hudkremer til ansikt, de fleste dyre fra lancome, clinique osv. Og merket ikke noen stor forbedring på huden min av den grunn. DERIMOT, på grunn av at jeg glemte å kjøpe meg ny krem, måtte jeg bruke typens hudkrem noen dager, og huden min ble helt forandret! Den er mykere enn noen gang, merker ikke noe til uttørring, og den ser friskere ut.

Utrolig men sant, jeg bruker nå Vaseline Intensive Care hudkrem som man får kjøpt overalt på dagligvarebutikker...og den koster utrolig nok rundt 50 kroner!!

Om den funker på alle kan jeg ikke garantere, men jeg er iallefall kjempefornøyd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...