Gå til innhold

Dere i.d-brukere :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags kost bruker dere?

Kjøpte en som het i.d flawless face (eller noe sånt), men den reker så ille... Også drysser det så fælt av den, hele genseren er jo full av pudder. Jeg trykker det godt inn og dunker av pudderet før jeg påfører...

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Skrevet

Bruker den "flawless face application brush" og "swirler og taper og buffe"r ja;)

Ikke vært plaga med dryssing, ikke sammenlignet med andre pudder jeg har prøvd. Poenget er vel at børsten skal "varme" opp pudderet litt før det påføres. "Sveiver" du nok med børsten da?

Skrevet

jobber med i.d og pudderet skal ikke drysse. jeg bruker kabuki kosten. er for tiden i permisjon så husker ikke helt åssen den kosten du har ser ut, men hvis du swirler, taper og buffer som nevnt over skal det ikke være så mye pudder til overs i kosten at det skal drysse.. men kjenner ei som ikke bruker å "jobbe" i lokket og da blir det bare noe søl. det er mineralene i pulveret som skal smeltes ja, og da legger det seg også finere på huden enn hvis man ikke jobber litt i lokket før påføring..

Skrevet

her lærte jeg noe

Skrevet

Løvejenta:

Jeg trodde jeg kunne det, men der lærte jeg enda mer gitt. ( å bruke den som concealer også)

Takk! :D

Skrevet

jeg fant ut at jeg har aldri skjønt det... ha ha

prøver på nytt i morgen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...