Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Fy faen så dårlig gjort!! Nå har jeg allerede ringt min gamle bestefar, min pappa og laget middag til sambo. Fy søren!
Darth Vader Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Hehehe - var vel bare hyggelig det da? Bestefar og pappa ble sikkert glad for en telefon. Og sambo blir vel glad for middag :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Jeg har gjort klar hele middagen ja. Har laget våruller og det tar laaang tid, er ennå ikke ferdig. Syntes bare det var dumt, måtte krangle med min mor for å overbevise henne om at det var farsdag. Tusen takk.........
MuttaღMartiniusღ Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 hahaahahaah;) Dårlig gjort, men litt morsomt for det..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Jeg og bet rett på denne, heldigvis var det ingen big deal for meg da;o)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Var dårlig gjort... Jeg vet at det er 2 søndagen i november.. nå vet du det til neste gang *klem*
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Takk for det, skal huske til neste gang:) HI
prekæs Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Oppsan. Du var jammen kjapp i vendinga. Jeg retta jo på det med en gang. Beklager virkelig at jeg lagde problemer for deg...og håper at maten smakte;)
mpmamman Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 var overbevist om at det var farsdag i dag jeg og så i dag har vi bakt pizzaboller og rullekake,lettvindte saker så hadde ikke no å si da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå