Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 ..skal jeg få mannen til å hjelpe meg ut.. Skulle vel egentlig holdt sengen i dag, men været er pent og lillegutt er ute i hagen og leker og jeg vil gjerne være der :-) Får slå meg ned på solsengen i stedet for :-) Ha en fin dag.. Blir nok ikke lenge ute, så jeg svarer på quiz'en når jeg er inne igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå