Hønemor&guttaboys Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg er gift, og vi har straks 4 års brylllupsdag
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Selvfølgelig er jeg gift :-) Barna kommer vel ikke før man er gift gjør de det da? Hehe At jeg var gravid allerede da vi giftet oss snakker vi ikke om :-)
Sånn kan det gå Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Har vært lykkelig gift i snart 17 år.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Hehe og jeg er lykkelig gift på andre året )
bente69;) Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 Så klart jeg er gift, vi giftet oss lenge før vi fikk snuppa:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Vi giftet oss i sommer, 14.07.07 =) http://monicaogknutsbryllup.piczo.com
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Jeg er 5 års bryllupsdag til sommeren og sammen i 11 år
Verbena Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Jeg er!!! 17dager siden vi giftet oss så har ikke vært det så lenge da... men vi har vært sammen i 4,5år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå