Gå til innhold

Hvor mange her er samboere? U/T


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Jeg er

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg, men betegner han som regel som "gubben/mannen min" og han sier "kjerringa/kona" om meg :-) "gubbe og kjerring er ikke negativt ment her...passer liksom litt inn i dialekta vår :-) Gift blir vi...etterhvert. Vi har to felles barn go han skal adoptere min eldste...eier enebolig sammen :-) LIke bundet som ethvert gift par på sett og vis..har bare ikke fordelene de gifte har...klarere arverett osv.

 

 

Skrevet

Samboer her (og forlovet)

Skrevet

ennå bare samboer, skal gifte oss om ikke så alt for lenge.

Skrevet

Samboer og forlovet! :-)

Skrevet

jepp...er forlovet også men ser ikke ut til at vi blir gifte på en stund:s

Skrevet

Jeg=) Venter på det store spørsmålet..... men må nok vente lenge ser d ut til. jaja...

 

Vært sammen 7 år snart.

Skrevet

Jeg er også samboer:-)

Skrevet

Vi er samboere, forlovet, men, har vært det ganske lenge nå, så vi får se, hehe..

Skrevet

*rekker opp hånda*

 

Har snart vert forlova i eit år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...