Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jeg, men betegner han som regel som "gubben/mannen min" og han sier "kjerringa/kona" om meg :-) "gubbe og kjerring er ikke negativt ment her...passer liksom litt inn i dialekta vår :-) Gift blir vi...etterhvert. Vi har to felles barn go han skal adoptere min eldste...eier enebolig sammen :-) LIke bundet som ethvert gift par på sett og vis..har bare ikke fordelene de gifte har...klarere arverett osv.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Samboer her (og forlovet)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 ennå bare samboer, skal gifte oss om ikke så alt for lenge.
silhah og emilie Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 jepp...er forlovet også men ser ikke ut til at vi blir gifte på en stund:s
Minesmå:)+en til! Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Jeg=) Venter på det store spørsmålet..... men må nok vente lenge ser d ut til. jaja... Vært sammen 7 år snart.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Vi er samboere, forlovet, men, har vært det ganske lenge nå, så vi får se, hehe..
hit og dit Skrevet 4. november 2007 #21 Skrevet 4. november 2007 *rekker opp hånda* Har snart vert forlova i eit år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå