Niem og Patrick Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Min mormor om til meg med en notis hun hadde klippet ut fra norsk ukeblad. Der stod det om Probiotiske Bakterier, og hvor bra det var å spise dette i slutten av svangerskapet, for å forebygge allergi hos fosteret. Og siden jeg er allergisk mot alt mulig selv, så fant jeg ut at det var jo ingenting i veien med å prøve dette. Gikk raka vegen til helsekosten, forhørte meg litt, og kjøpte disse tablettene. Leste ikke på forpakningen før jeg begynte og ta dem 2 ganger til dagen. Holdt på slik i to-tre dager, helt til magen ble heeelt i ulage. Sprang på do i ett sett. Da gikk det et lys opp for stakkars blonde meg Tablettene er fulle av levende melkesyrebakterier. Noe som ikke er veldig smart for en melkeallergiker Så nå håper jeg magen normaliserer seg snart.. Er ikke enkelt og være korttenkt
Niem og Patrick Skrevet 4. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2007 erklære var vel det rette ordet
Bea har snart 4 barn? Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Sånt skjer...... husk alltid å lese forpakningen, spes om du er allergisk mot noe.... fikk meg en liten latter, men vet det er kjempefort gjort.
Niem og Patrick Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Hehehe, jepp, jeg håper jeg har lært denne gangen Burde gjort det for lenge siden, med tanke på at jeg har vert allergiker siden jeg var 6 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå