Gå til innhold

hvilke vitaminer tar dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tar omega3 multi.

Denne er det bla.a jern og magnesium og folat i... er det noe jeg skal unngå nå kanskje? har hørt at en skal ikke ta for mye jern?

Er i uke 30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar trankapsler og multivitamin uten A og D-vitamin. Har bare hørt at en ikke skal ha for mye av A og D ( derfor vitaminpiller uten disse vitaminene, fordi en får dem gjennom tran). Får en for mye av disse vitaminene skal det visst føre til en eller annen forgiftning.

Har ikke hørt at det er farlig med for mye jern. Mulig hvis du tar rent jerntilskudd at det ikke er bra.

Skrevet

Jern er slik ikkje for mye og ikkje for lite. Det samme med D vitamin, en dose er greit men ikkje fra to kilder

Eg tar triomega, kalsium med D (har kuttet ut melk pga sv.dia) og jern med Cvitamin da jernlageret mitt tilsa at eg sku ta det.

Skrevet

Tar Vitamineral og Møllers Dobbel..

Skrevet

Möller's hjertegod og c-vitaminer.

Skrevet

Tar nycoplus Multivitamin samt omega3 uten andre tilsatte vitaminer

Skrevet

Jeg tar Complete folat & omega3.

Skrevet

Men jeg er jo ikke gravid enda da...:)

Skrevet

Jeg tar tran med sitronsmak og c vitamin brustablett hver dag, jeg er nå i uke 31

Skrevet

Jeg tar folat og trankapsler. Er bare i min 12. uke;)

Regner med å bytte folaten med anna vitaminer når folaten er tom:)

Skrevet

Omega3, jern og kalsium tabletter:)

Skrevet

Jeg tar tran :) Har et allsidig kosthold, så har ikke behov for ekstra vitaminer :)

 

Jern skal du ikke ta uten at legen din har anbefalt deg. Dette er pga blodet ditt kan bli for tykt dersom du ikke trenger det, og får problemer med å passere morkaken.

Skrevet

Jeg tar folat (er i B12/B6-vitaminer jeg tar fordi det er lavt), omega3, jern (hadde lavt) og c-vitaminer fordi jeg tar jern...

Skrevet

jeg tar vitaplex - multivitaminer:) En pakke med mange dagsdoser på 3 tabletter. Inneholder egentlig alt:)

Skrevet

Jeg pimper bare tran jeg.. Har jo et normalt kosthold ved siden av, spiser mye frukt og grønt, fisk og kjøtt, så jeg tror ikke jeg lider noen mangel egentlig.,

Skrevet

Jeg tar Omega-3 og folat. Tar folat i 2. tri fordi jeg har så mange igjen.

Skrevet

tar ingenting jeg...

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg tar omega3 og c-vitamin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...