januarbaby+maibaby Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 jeg tar omega3 multi. Denne er det bla.a jern og magnesium og folat i... er det noe jeg skal unngå nå kanskje? har hørt at en skal ikke ta for mye jern? Er i uke 30
Gunni_2 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg tar trankapsler og multivitamin uten A og D-vitamin. Har bare hørt at en ikke skal ha for mye av A og D ( derfor vitaminpiller uten disse vitaminene, fordi en får dem gjennom tran). Får en for mye av disse vitaminene skal det visst føre til en eller annen forgiftning. Har ikke hørt at det er farlig med for mye jern. Mulig hvis du tar rent jerntilskudd at det ikke er bra.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Jern er slik ikkje for mye og ikkje for lite. Det samme med D vitamin, en dose er greit men ikkje fra to kilder Eg tar triomega, kalsium med D (har kuttet ut melk pga sv.dia) og jern med Cvitamin da jernlageret mitt tilsa at eg sku ta det.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Möller's hjertegod og c-vitaminer.
Kvitrebekk Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Tar nycoplus Multivitamin samt omega3 uten andre tilsatte vitaminer
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg tar Complete folat & omega3.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Men jeg er jo ikke gravid enda da...
Gjest Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Jeg tar tran med sitronsmak og c vitamin brustablett hver dag, jeg er nå i uke 31
Puselure Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Jeg tar folat og trankapsler. Er bare i min 12. uke;) Regner med å bytte folaten med anna vitaminer når folaten er tom:)
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Omega3, jern og kalsium tabletter:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Jeg tar tran Har et allsidig kosthold, så har ikke behov for ekstra vitaminer Jern skal du ikke ta uten at legen din har anbefalt deg. Dette er pga blodet ditt kan bli for tykt dersom du ikke trenger det, og får problemer med å passere morkaken.
Fruen i huset Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Jeg tar folat (er i B12/B6-vitaminer jeg tar fordi det er lavt), omega3, jern (hadde lavt) og c-vitaminer fordi jeg tar jern...
Axus' girlfriend Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 jeg tar vitaplex - multivitaminer:) En pakke med mange dagsdoser på 3 tabletter. Inneholder egentlig alt:)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Jeg pimper bare tran jeg.. Har jo et normalt kosthold ved siden av, spiser mye frukt og grønt, fisk og kjøtt, så jeg tror ikke jeg lider noen mangel egentlig.,
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Jeg tar Omega-3 og folat. Tar folat i 2. tri fordi jeg har så mange igjen.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Jeg tar omega3 og c-vitamin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå