Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Kan noen være så inderlig greie å komme med forslag til hva jeg kan gjøre for Knøtte som snur seg over på magen i sengen, men ikke tilbake. (Han kan det om dagen, men ikke om natta, ser det ut for???) Så ligger han og stresser og kaver og blir hysterisk. Kan jo ikke drive og snu ham 5-6 ganger om natta heller. Han er 7 mnd.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Du kan prøve med sånne klyper som fester dyna til sprinklene i senga, eller kjøpe en sovepose til han så han får litt mer problemer med å snu på seg )
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Har klyper, men han snor seg rundt likevel! Kan ikke ha de strammere heller syns jeg, det hender han har merker etter dyna, fordi det er stramt, men snur seg gjør han likevel. Vi kaller ham Houdini, for tiden ) Når vi legger ham tilbake på rygg "spretter" han tilbake på magen. Problemet er vel at han ikke bare snur hodet til siden og sover godt på magen, det gjør han bare i lekegrinden. HEJLP!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Heheh, Houdini,hehe ) Da har jeg desverre ikke flere råd å komme med, så da får jeg nesten bare ønske lykke til!!! ) Håper dere finner ut noe lurt )
Leandermamma Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Her hadde vi samme problemet, så jeg tok softbagen og satt den i sengen hans, la han i en babysafe og så lukket jeg igjen lokket på bagen. Da lå han ganske så støpt, så nå sover han mye bedre. Du kan jo evt bare legge han babysafen, men da må du knyte han fast til sprinklene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå