Giftmamma med2jenter Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 noen som har handlet her?? finner ikke no mailadr, eller dvs, når jeg trykker på epost så kommer det opp sånn brukernaavn og passord, og det skjønner jeg ingenting av.. kan noen hjelpe meg??
Kondis som en murstein Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Adressen er [email protected] Har kjøpt en stol der til fadderbarnet mitt ) Superfornøyd!!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Vi kjøpte en stol derfra til Magnus, og den er bare kjempestilig!! Også veldig førnøyd! Adressen er som hun sier over her. Eneste negative var at min mor veldig gjerne ville ha en postkasse som hun hadde på hjemmesiden, men det lagde hun ikke lengre, da kunne hun godt kutte ut og reklamere for det også...
Giftmamma med2jenter Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 takk for svar.. tenker det blir en grei julegave til snuppa:)
Giftmamma med2jenter Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 kan noen hjelpe meg.... prøvde å sende mail til den adr jeg fikk oppgitt over her, men den virker ikke... hvordan komme i kontakt med dem???
Tingelingelate med to tomater Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Vi kjøpte stol der til mini i 1 årsgave. Nå nærmer tuppa seg 1 år og jeg har en stol der i bestilling:-) Jeg er iallefall superfornøyd med stolen til mini. Og han er skikkelig stolt av den også:-) Syns også jeg har fått god service. Er rett adr som er skrevet her oppe ja, rart du ikke får den til å funke...
Tingelingelate med to tomater Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Finner heller ikke noe telefonnummer til henne. Kanskje du kan søke henne opp på telefonkatalogen.no eller noe slikt? Men den mailadr er rett og jeg skrev mail til henne bare for noen få dager siden.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Hei! Jeg bor like ved der hun driver,og ville bare si at selv om hjemmesiden hennes er noe dårlig, lite oppdatert og med dårlig kontaktinfo er hun utrolig flink! Småen på 3,5 har fått stol derfra,og den er kjempefin. Prøv å søk henne opp på nett/gule sider evt.
Giftmamma med2jenter Skrevet 5. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2007 Tusen takk for svar alle sammen, setter pris på at dere vil hjelpe meg:) Fikk sendt mail til ho nå.. Har to mailadr, men gikk kunn å sende fra hotmail adr.. Så da ordnet det seg hvertfall:)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Har kjøpt slagbenk og bord der til mini.Eneste at det ble forsinket til dåpen,men det er jo bare å bestille i goood tid! Vi er veldig fornøyde med det:)
Giftmamma med2jenter Skrevet 5. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2007 tenkte på julegave jeg, men rekker kanskje ikke det tro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå