Gå til innhold

Bare en fot i munn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datra vår er begynt å stikke en fot i munnen. Hun vil bare ha høyre fot. Venstre løfter hun ikke like høyt. Ser helt skjev ut der hun ligger. Redd for hun ska bli så skjev i ryggen. Andre som har opplevd dette, vil det rette på seg? HUn sparker litt oftere med den foten hun vil ha i munn. Tidligere sparket hun sidelikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min gjorde det samme, men det rettet seg opp etter ett par uker. Så du kan sikkert ta det med ro:)

Skrevet

Min sønn har aldri stikket en fot i munnen og han er snart 8 mnd.. Men han har lekt med beina osv..

Skrevet

vår gutt hadde også bare den ene foten i munnen i starten. Men etter en stund (faktisk noen mnd) tok han den andre også. Og han er ikke skjev i ryggen. Jeg prøvde å gi han den andre foten også, og det viste seg at han klarte å få den ogå i munnen, så det var ikke der problemet lå. Hvis han ikke virker stivere i ene foten enn den andre er det helt sikkert normalt. Men d går jo an å få hs til å henvise til fysioterapeut hvis du er bekymret. Da tar de en sjekk, og så har du det ut av verden :) (og det er gratis)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...