Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Datra vår er begynt å stikke en fot i munnen. Hun vil bare ha høyre fot. Venstre løfter hun ikke like høyt. Ser helt skjev ut der hun ligger. Redd for hun ska bli så skjev i ryggen. Andre som har opplevd dette, vil det rette på seg? HUn sparker litt oftere med den foten hun vil ha i munn. Tidligere sparket hun sidelikt.
lillesprelle Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Datteren min gjorde det samme, men det rettet seg opp etter ett par uker. Så du kan sikkert ta det med ro:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Min sønn har aldri stikket en fot i munnen og han er snart 8 mnd.. Men han har lekt med beina osv..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 vår gutt hadde også bare den ene foten i munnen i starten. Men etter en stund (faktisk noen mnd) tok han den andre også. Og han er ikke skjev i ryggen. Jeg prøvde å gi han den andre foten også, og det viste seg at han klarte å få den ogå i munnen, så det var ikke der problemet lå. Hvis han ikke virker stivere i ene foten enn den andre er det helt sikkert normalt. Men d går jo an å få hs til å henvise til fysioterapeut hvis du er bekymret. Da tar de en sjekk, og så har du det ut av verden (og det er gratis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå