Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Vi må ha kombi-vogn (bor i fjerde etg. uten heis), men jeg synes bagene er så små. dersom som tidligere har brukt brio combi - hvor lenge kunne dere bruke bagen?
Meg og gutten min Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 hva med en duo vogn da?? jeg tror det er det vi har, der bagen og sportsdelen er hver for seg. de sier at bagen er større på en duovogn isåfall. vi har brio sin 2006 modell og denne virker utrolig stødig.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 ja, på duo er bagen større men også mye tyngre - og det blir litt upraktisk når det er så mange trapper...
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hei, vi venter førstemann i februar og har kjøpt briokombi. Vi bor i hus, men jeg syns vognen har alt vi trenger. Når bagdelen blir for liten kan man sette på en pose i fotenden og barnevognen er tett og trygg. Da kan du bruke vognpose og annet utstyr alt etter årstid.. Har jo ikke praktisk erfaring selv, men fornøyd med teorien;) Lykke til med vognkjøpet
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Duo-bagen til Emmaljunga City Cross veier nesten ingenting...men er ikke av de største på markedet. Vet ikke hvordan den er i str iforhold til brio combi da, men lett er den ihvertfall ;-)
mto2 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Vi har brio kombi 05 modell. Meiner eg brukte bagen i ca 6 mnd og vi har ein stor gutt. Bagen er stor nok. Når barnet har vokse ut av bagen er det supert å bruke kalesja på bagen til å skjerme fotenden av sittedelen (skjønner?)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 skjønner :-) takk for nyttige tilbakemeldinger. vi går for denne vogna!
svima fra Telemark... Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Vi har kjøpt Brio kombi å den er helt uper den..... Fin er den også.... Lykke til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå