Høstspire 2011 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hei:) Nå har det seg slik at jeg nesten stikker fingeren i halsen på morgenen i håp om å ha litt morgenkvalme! Hehe, gjerne andre som kjenner seg igjen i situasjonen?! Her er søken etter graviditetstegn stor;) Ettersom jeg er i min første pp og ikke har vært gravid før lurer jeg jo på mange ting! Nå er det magen som har slått seg vrang. Den er oppblåst, og ser til tider ut som om jeg er gravid. Slik har det vært i 3 dager. Det er "vondt" når jeg trykker rett opp forbi underlivet, og må av og til bøye meg. Hva er dette da? Graviditetstegn? Ellers har jeg ekstremt følsomme brystvorter da, fyser lett og er mye sliten... Men i forhold til mine beregninger er jeg ei uke over el. Kan det være graviditetstegn som kommer så snart da? Huff, denne ble litt lang men håper dere kan ta dere tid til å svare;)
akicha Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg tror nok den første pp. er den verste med tanke på søken etter tegn og slikt. Det var hvertfall det for meg. Den første pp som det ikke ble noe, var også den verste ift skuffelse. Nå er det litt sånn "jaja.. på'n igjen..." når TR kommer. Jeg føler meg oppblåst og øm under el jeg. Men dette kan vel være et tegn på graviditet også? Jeg har aldri vært gravid, så jeg kan egentlig ikke svare deg så mye på dette... Ville egentlig bare si at jeg husker godt hvordan det var første pp., det er jo bare et halvt år siden :-) Jeg husker jeg ble veldig sliten, og trøtt på dagen, kriblinger i livmoren, ømme brystvorter osv (sikkert etter at jeg hadde kjent så mye etter på dem, så de ble ømme!!). Men, det var ikke noe... Jeg blir likevel VELDIG optimistisk på dine vegne da! Håper du virkelig har tegn på graviditet og at du får en positiv test om noen dager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå