Melkedrøm Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Noen som har erfaring med denne vogna? Var å kikket på vogn igår, og har så og si bestilt den, men hadde jo vært moro å hørt om noen har erfaring med den.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Er det en vogn?? Trodde det var et bilstete jeg... Men hvet at du kan sette maxi cosi på Quinny vogna for eks....
Melkedrøm Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Tror det er samme produsent som quinny, og en videreutvikling av den. Tror den er ganske så ny på markedet. Hadde egentlig bestemt meg for brio, men da vi kom til bilsete var det jo så kjekt at man kunne sette dette over på maxi cosi vogn Syns quinny vogna så litt skranglete ut iforhold til mai cosi vogna.. Så er det bare jeg som har falt for denne vogna??? Eller har jeg feil navn på den siden inge svarer..?? Her er det litt om den hvertfall : http://www.maxi-cosi.com/maxicosi/productdetail.aspx?id=55
Melkedrøm Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Hallo..? Ingen som kjenner til den? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå