Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Er det flere som gjør det slik? Min far mener at han har jo vokst fra dette for lenge siden. Jeg kjøper heller noe til mannen min fra guttene våre.
Liten gutt i magen<3 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg gir til både mannen min og faren min,det har bare blitt en vane her så jeg tror ikke jeg kommer til å kutte ut å gi faren min gave liksom:)
*ale* Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Gir ikke gave til noen av de. Pappa vil ikke ha ( sånn type dette er handelsstandens ide og skal ikke inn i mitt hus!!) Og her i huset "feirer" vi disse dagene men fin tegning og frokost på senga...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jeg sender kort til min pappa, eller ikke i år - for han er ikke hjemme. Lillemann tegner som regel noe til pappaen sin, kjøper ingenting. Men det er noe vi ha bestemt innad i familien,for vi vil heller gi hverandre noe når man ikke må liksom..
Tingelingelate med to tomater Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg kjøper gave til sambo fra barna, men gir ikke noe til pappa. Han liker ikke å få gaver på denne dagen da han mener den er skapt av handelsstaden for å tjene penger. I år passer det veldig bra, for jeg og tuppa skal reise på besøk til pappa og da lager jeg en kake til han på dagen. Er skikkelig kakemons og setter nok større pris på det:-) Ellers ringes vi bare på dagen:-)
fleXibel Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Gir til mannen min. Sluttet å gi min far flere år siden da han er ute av bildet. Men hender seg hvis jeg husker farsdagen at jeg kjøper en liten ting til min stefar
Gjest Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Her er det dårlig med gaver til både menn, fedre og andre. Jeg er enig med min far om at dette er handelsstandens verk og da er liksom farsdag ikke noe som har vært så veldig aktuelt. Men frokost på senga og masse kos fra jentene sine skal nå mannen i huset få uansett, rett og slett fordi han fortjener det:)
Darth Vader Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Er dårlig med gaver her i huset. En gang i blant glimter jeg til og kjøper noe til dem - men det er ikke hvert år for å si det sånn. Men ungene og jeg lager kort både til mannen og til min pappa og til svigerfar. Og så baker jeg kake.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Jeg pleier å gi til begge, men min mann bryr seg ikke og ikke kjøper han noe til morsdag,med mindre jeg smiler pent og hinter om blomster... så i år får han ingenting, utenom at silje sikkert tegner noe:) men jeg har kjøpt til min far da, han setter slltid pris på det han får...men kjøper ikke noe dyrt,bare en liten oppmerksomhet..
prekæs Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Gir begge. Faren min er også type "fnys, handelstanden er ute etter penga våre", men tror han liker det likevel. Dvs gjennomskuet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå