Expat Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Det er så gruerlig vaaaaarmt her i kveld! Her på Hawaii blåser det vanligvis "trade winds" som gjør varmen levelig og luftfuktigheten lav, nå er det et stygt lavtrykk ute i havet, det er varmt og fuktig, fryktelig lummert... Svetter av å sitte stille, peees. Synd at det ikke kan bli strand-dag i morra da, det skal pisseregne hele dagen... Antar at ikke en kjeft synes synd på meg nei...
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 du får ta deg en kjølig drink eller to å gå ut å ta deg en dukkert nu hvis det er så varmt
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Nei, vet du hva, hehe.. Vil du bytte så gjerne for meg altså, hehe
grå :) Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hehe bytter glatt jeg. Dette kalde været er ikke noe for min kropp i allefall, men svette i hjel er ikke godt det heller. Du får forsøke å sette på ei vifte
Expat Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Her går Airconditioneren inne på soverommet ja! Men ikke i stua, har ikke her... Nesten så jeg får gå og legge meg for å få kjølt meg ned... Krapylet sover der nå, glad og fornøyd...
*ale* Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Hmmf!!! hehe jaja får vel ofte litt sympati på deg:) Her er det 2- og snø filler i lufta. Men vil heller har det slik, nå når jeg begynner å komme skikkelig i julemodus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå