Gå til innhold

Ikke synd på meg men.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så gruerlig vaaaaarmt her i kveld!

 

Her på Hawaii blåser det vanligvis "trade winds" som gjør varmen levelig og luftfuktigheten lav, nå er det et stygt lavtrykk ute i havet, det er varmt og fuktig, fryktelig lummert... Svetter av å sitte stille, peees.

 

Synd at det ikke kan bli strand-dag i morra da, det skal pisseregne hele dagen...

 

Antar at ikke en kjeft synes synd på meg nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får ta deg en kjølig drink eller to ;) å gå ut å ta deg en dukkert nu hvis det er så varmt :P

Skrevet

Nei, vet du hva, hehe..

 

Vil du bytte så gjerne for meg altså, hehe

Skrevet

Hehe bytter glatt jeg. Dette kalde været er ikke noe for min kropp i allefall, men svette i hjel er ikke godt det heller. Du får forsøke å sette på ei vifte :)

Skrevet

Her går Airconditioneren inne på soverommet ja! Men ikke i stua, har ikke her... Nesten så jeg får gå og legge meg for å få kjølt meg ned... Krapylet sover der nå, glad og fornøyd...

Skrevet

Hmmf!!!

 

hehe jaja får vel ofte litt sympati på deg:)

Her er det 2- og snø filler i lufta. Men vil heller har det slik, nå når jeg begynner å komme skikkelig i julemodus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...