ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Testa med en sånn billig-strips, har kasta bruksanvisningen så husker ikke hvor lenge den skal ligge før du ser på den. Jeg følger uansett med hele tiden likevel jeg Etter kanskje ett minutt syns jeg det var en svaaaak strek, men vet ikke hvor mange andre som hadde sett den altså...Hehe. Men la den litt bort mens jeg bada storebror (?? ) og etter noen minutter, kanskje fire-fem, til var det helt klart en strek der :) Er det til å stole på? Hcgen blir jo ikke "mer" konsentrert av å ligge litt lenge tenker jeg? ...hmm..vil vel egentlig bare ha litt støtte Vil ikke vekke pappan med en falskt positiv test... Takknemlig for svar
*ale* Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Vil tro det. HCG er HCG:) Så en gratulasjon er vel på sin plass her:)
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Tusen takk Oj oj, det ble jo på første forsøk også det, hvis det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå