Gå til innhold

Hvilke planer har dere for dagen idag da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspirasjon til å finne på noe gøy.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er invitert på halloweenparty for ungene.. Så her blir det utkledning, sminking og fest fra to til fem...

Skrevet

Jeg skal jobbe tre timer, og rekke en trimtur før ungene våkner etter lunsjduppen. Og så skal jeg være primus motor mamma i familien min helt til leggetid. Og da stuper jeg til køys selv også.

Ta deg en tur ut da vel!

Skrevet

Først skal ellos katalogen leses og klær til atekatten bestilles.

Så er det vel å rydde opp restene etter katalogen etter atekatten fikk tak i den.

kanskje vaske litt klær. og burde gå gjennom klærene til atkatten og luke ut de små (men vet ikke om jeg orker)

Men MÅ ut en tur med småen, så kanskje pappa lager middag.

etter det vet jeg ikke, kommer ann på hvor lang turen lir og vor lang tid middagen tar.

(uff, livet mitt var ikke så forutsigbart før jeg fikk barn.. *hihi*)

Skrevet

Vi lurte på å ta oss en tur i dyreparken i dag. er så fint vær, og da er det jo kjempe fint å bruke parken som tur område:) da får vi sett litt i tillegg til å få trimma litt=)

Skrevet

jeg jobber til tre, deretter vet jeg ikke. Kanskje gå en tur eller ta en tur på McDonalds med vesla si tante og sambo. (Ja vet at jeg får kjeft nå, men er ikke ofte der, og har aldri vært der sammen med dem, så da så ;-))

Skrevet

Skal gå laaaang trilletur i dag. Slik jeg spiser i helgene må den turen alltid komme på søndag eller mandag.

Skrevet

Lang,deilig søndagsfrokost først! Så rette masse mattebøker og forberede morgendagens timer...,så middag hos tante( barnas). Avslutte kvelden med Robinson og kanskje en koselig film sammen med mannen min...? Og spise opp resten av godisen fra i går!

Skrevet

Vi skal se ferdig cars :)

Så skal vi ut å gå en lang tur, og etter der igjen skal vi kanskje ut å se på en kattunge som vi forhåpentligvis tar med oss hjem :)

Så skal vi til foreldrene mine å spise middag.

Så er det vel natta etter der igjen

Skrevet

skal vaske huset, bake eplekake og ha familieselskap her i kveld, så det kommer til å gå i et hele dagen, og jeg kommer til å være dønn sliten etter de har gått i kveld..hehe..

Skrevet

På morran har vi bakt rundstykker..som snart skal spises til frokost..

Så skal vi ha juleverksted..fortsette på det vi startet med i går..

Ungene klipper ut remser av glanspapir og mor lager hjerter..:)

Limer og klipper...det er gøy!!

Så skal jeg og lillemor i bursdag..2 års dag..:)

Ellers så skal vi spise ertesuppe..med knoker og kålrabi til middag..:)

Ungene skal vel kanskje en tur ut å leke i snøen vi har fått også!:)

Skrevet

Tråle nettbutikker etter pentøy til ungene..

Kanskje dra på stranden eller på en bondegård eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...