Frk.Forvirret Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Skal opereres 10. desember og er veldig spent.... Noen som vil dele erfaringer? Noen jeg evt. kan ta kontakt med? Så spent at jeg skjelver....;-).
£adybird Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Har ikke gjort det, men vil veldig gjerne. Men har ikke råd til å betale det selv. Tør ikke spørre legen om det er noe som jeg kanskje kan få fra trygdekontoret.
fleXibel Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Tok brystreduksjon for 8 år siden. Selv om jeg ble anbefalt å vente til etter de fødselene jeg ville ha pga amming (legen som opererte meg sa at jeg ville amme normalt...men det gikk sånn 50-50) Men jeg hadde vondt i ryggen og ble plaget så ille pga at brystene mine var så store at jeg ønsket å få gjort noe med de.. -Klinikk 8 i Oslo... - inn kl 7.30, ut kl 14.30 ca - tror operasjonen tok 2 timer.. - slengte en litt "jadda" bemerkning til anestesilegen i Narkose-rus - Inn dagen etter på kontroll - Så uken etter det - så uken etter det igjen før det gikk par mnd - puppa mine var WOW..nå er de bare wow..hadde ikke gjort noe om de hadde tatt mer..de har nemlig blitt større...(svangerskapet gjorde sitt) - Arrene forsvinner relativt fort - Har nedsatt følelse i og rundt og under brystvortene - Brukte nesten ikke smertestillende, gjorde ikke vondt, men hver morgen da jeg stod opp falt stingene på plass og det var megaekkelt - Hadde en form for reaksjon på narkosen..var smådårlig i 2 uker etter det med plutselig intens hetetokter og svimmelhet med uutholdelig kvalme.. - var på skolen 1 uke etter operasjonen - Var på jobb (blomsterbutikk) 1 mnd etter det (i julesesongen av alle greier..)
fleXibel Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg fikk mitt dekket pga vond rygg, groper i skuldrene og at jeg var så plaget med de..
Kosel Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 nei, men skal ta det når jeg er ferdig med ammingen. snakket med legen om det i et par år og kiropraktoren min anbefalte det, hadde tent å få det gjort, men blei gravid da:) så da får vi vente til jeg er ferdig med ammingen. gleder meg vanvittig - er så tuuuungt.... også blir det deilig å kunne passe i str 38 som egentlig er str min....
Kosel Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 hvorfor tør du ikke spørre?? det syntes jeg du skal hvis du plages med stor byste - ikke bra for nakke skuldre og rygg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå