Gå til innhold

Noen som har fått utført brystreduksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal opereres 10. desember og er veldig spent.... Noen som vil dele erfaringer? Noen jeg evt. kan ta kontakt med? Så spent at jeg skjelver....;-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maser litt, jeg;-).

Skrevet

Har ikke gjort det, men vil veldig gjerne. Men har ikke råd til å betale det selv. Tør ikke spørre legen om det er noe som jeg kanskje kan få fra trygdekontoret.

Skrevet

Tok brystreduksjon for 8 år siden.

Selv om jeg ble anbefalt å vente til etter de fødselene jeg ville ha pga amming (legen som opererte meg sa at jeg ville amme normalt...men det gikk sånn 50-50) Men jeg hadde vondt i ryggen og ble plaget så ille pga at brystene mine var så store at jeg ønsket å få gjort noe med de..

-Klinikk 8 i Oslo...

- inn kl 7.30, ut kl 14.30 ca

- tror operasjonen tok 2 timer..

- slengte en litt "jadda" bemerkning til anestesilegen i Narkose-rus

- Inn dagen etter på kontroll

- Så uken etter det

- så uken etter det igjen før det gikk par mnd

- puppa mine var WOW..nå er de bare wow..hadde ikke gjort noe om de hadde tatt mer..de har nemlig blitt større...(svangerskapet gjorde sitt)

- Arrene forsvinner relativt fort

- Har nedsatt følelse i og rundt og under brystvortene

- Brukte nesten ikke smertestillende, gjorde ikke vondt, men hver morgen da jeg stod opp falt stingene på plass og det var megaekkelt

- Hadde en form for reaksjon på narkosen..var smådårlig i 2 uker etter det med plutselig intens hetetokter og svimmelhet med uutholdelig kvalme..

- var på skolen 1 uke etter operasjonen

- Var på jobb (blomsterbutikk) 1 mnd etter det (i julesesongen av alle greier..)

Skrevet

Jeg fikk mitt dekket pga vond rygg, groper i skuldrene og at jeg var så plaget med de..

Skrevet

Maser igjen, jeg......

Skrevet

nei, men skal ta det når jeg er ferdig med ammingen. snakket med legen om det i et par år og kiropraktoren min anbefalte det, hadde tent å få det gjort, men blei gravid da:) så da får vi vente til jeg er ferdig med ammingen. gleder meg vanvittig - er så tuuuungt.... også blir det deilig å kunne passe i str 38 som egentlig er str min....

Skrevet

hvorfor tør du ikke spørre?? det syntes jeg du skal hvis du plages med stor byste - ikke bra for nakke skuldre og rygg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...