Gå til innhold

Endelig i gang igjen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter!

Så er jeg tilbake etter et par mnd pause! Kjent at kroppen min og jeg har hatt gått av det. Reiser for tur nr. 6 neste syklus, og ca 3 uker....blir spennende å se om oppholdet har hatt postitiv invirkning.

 

Lykke til alle dere som skal nedover snart, de som venter med å teste og de som har klart det!

 

Kjenner at jeg gleder meg litt igjen til å tisse på en pinne og telle dager!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake. Håper det var pausen som skulle til og at gullegget bare ligger og venter.

Skrevet

Dette blir spennende. Så godt å høre at du er optimitisk :o)

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...