cheni Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har vært med broren min og sunget singstar og drukket rom med cola. Merker at jeg ikke drikker ofte, men guuuud så gøy det var... glad gubben står opp i morgen ja... Skal ikke i nærheten av minsten på minst 8 timer... )
mayaya Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 singstar ER artig, med eller uten rom! og så får man fyllestemme av det uansett! hehehe... Sånn sett kan man like gjerne drikke da :-p
nickoline og supermann Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 singstar er bra:) ha en god dag i morgen:)
cheni Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Takk for det! Er jo ikke skamfull, så det går nok bra! Cola, en snill mann og et pledd på sofaen så får jeg nok en bra dag! )
cheni Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 he he... skamfull som i skam-full. Jeg skammer meg ikke... ;o)
Northernlights Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Tenkte ta et glass rødvin,men så sitter 9 åringen oppe enda. Så det blir nok lite rødvin på meg i kveld. Kombinert movienight og brettspillkveld ;o)
mayaya Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg har ikke vin i huset en gang jeg :-( daaakar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå