Tokatter_USA Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg har en treåring i dag! Betyr det at jeg ikke lenger har noe a gjøre på Din Baby-sidene? På Barnet mitt-sidene har de en Mor 25-34, men ingenting for eldre enn det. Og så kommer jeg til å savne Skravelsiden på Din Baby - men det er kanskje bare å godta at Snups ikke lenger er en baby, at jeg må gi opp DIB på samme linje som alle de søte klærne som er blitt for små. Ikke at jeg skriver så innmari mye - jeg kommer nok til å savne DiB mer enn DiB vil savne meg!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Her er du velkommen, vi har barn i alle aldre og vi er i alle aldre. "kravet" er å være voksen når det trengs og barnslig når man vil..... Selv er jeg 37 og guttene mine er 5år og 21mnd.
dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Hvem har laget regelen om at man ikke kan være inne på dib??? Jeg har i alle fall ikke laget den :-) Kos deg du, jeg har i alle fall ikke tenkt å bestemme noe som helst...
♥Snulder Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Er ikke ungene "babyene" våre for alltid??? Hehe.. det tror jeg ihvertall mine kommer til å være.... så jeg henger sikkert her når jeg har runda 70;=)
Tokatter_USA Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 OK - takk skal dere ha! Men - da jeg fikk Snups hadde jeg tenkt å holde meg på BiM, for jeg tenkte at jeg følte meg "hjemme" der. Men etter en stund skjønte jeg jo at det var ikke lenger så mye av interesse der, i grunnen. Selv om det var litt trist! Jeg trodde at Barnet Mitt 3-5 o. s. v. bare var ett av forumene her på DB, og så finner jeg ut at det er et helt annet nettsted, med egen skravleside! Den ser ikke så aktiv ut heller. Og ingenting for mødre over 34. Enda man skulle jo tro at jo eldre barna blir, jo eldre blir mødrene også. Jeg tenker jeg holder meg her litt til, jeg, da, bortsett fra at jeg flytter fra Småtroll 2-3 til Barnet mitt 3-5 (bare det forumet), selv om det er litt mer plundrete. Snulder, jeg tror også vi kommer til å være her som bestemødre! Jeg ser for meg at vi spør hverandre om hva vi skal gjøre med våre 30+ år gamle barn og deres barn. Jeg tror nok at min mor gjerne skulle hatt et forum for å finne ut hva hun skal gjøre med oss noen ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå