Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøleskapet har gått til helvete i kveld... Vi har to-delt med fryser nederst.

 

Det er da bare kjøleskapsdelen som ikke funker. Skjønner ikke hva som kan ha skjedd. Kjøleskapet er jo bare 1 år gammelt.

 

Og nå virker det som om at fryseren også begynner å gå i stykker, for ser på temperaturmåleren at gradene i fryseren har steget fra -20 til -10 på ca 2 timer....

 

Noen som vet hva som kan være galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker rart, er det lys i kjøleskapet? kansje sikringen er gått? Vet ikke , beklager

Skrevet

Det er lys i kjøleskapet ja...så det er nok ikke sikringen... Kontakten har vi tatt ut og satt inn igjen flere ganger, men det virker ikke... Vi har jo fremdeles garanti på kjøleskapet så vi får jo fikset det, men vi måtte kaste en del mat når vi skjønte hva som hadde skjedd. Det er veldig kjipt...

Skrevet

Det kan være frostveskekretsen i kjøleskapdelen som er kaputt. Den er jo separat fra frysen, da det skal være kaldere i frysedelen enn i kjøledelen. Det er nok bare å få nytt på garantien, for det koster endel og reparere kjølekomponenter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...