Duo-yoghurt Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Kjøleskapet har gått til helvete i kveld... Vi har to-delt med fryser nederst. Det er da bare kjøleskapsdelen som ikke funker. Skjønner ikke hva som kan ha skjedd. Kjøleskapet er jo bare 1 år gammelt. Og nå virker det som om at fryseren også begynner å gå i stykker, for ser på temperaturmåleren at gradene i fryseren har steget fra -20 til -10 på ca 2 timer.... Noen som vet hva som kan være galt?
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Virker rart, er det lys i kjøleskapet? kansje sikringen er gått? Vet ikke , beklager
Duo-yoghurt Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Det er lys i kjøleskapet ja...så det er nok ikke sikringen... Kontakten har vi tatt ut og satt inn igjen flere ganger, men det virker ikke... Vi har jo fremdeles garanti på kjøleskapet så vi får jo fikset det, men vi måtte kaste en del mat når vi skjønte hva som hadde skjedd. Det er veldig kjipt...
Niem og Patrick Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Det kan være frostveskekretsen i kjøleskapdelen som er kaputt. Den er jo separat fra frysen, da det skal være kaldere i frysedelen enn i kjøledelen. Det er nok bare å få nytt på garantien, for det koster endel og reparere kjølekomponenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå