silje82_ Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg trenger råd om amming når bayen har sopp/trøske...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hei.. Du er venninnen til M? Datteren min hadde trøske lenge og det holdt på å ta knekken på ammingen her.. Nå får hun mm igjen + bittelitt fast føde. Kan kanskje hjelpe deg til Expat dukker opp :-) (hun er forresten super, har fått masse tips av henne :-) .. )
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Om du vil ha msn adressen min og prate der i stedet kan du få den av M ;-)
Expat Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Du kan amme igjennom trøsken, men pass på at du ikke får det! Hva gjør du så langt da?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Forstod det sånn at legen hadde sagt at hun ikke kunne amme. Men så vidt jeg har fått med meg fra flere hold så går det helt fint bare man smører seg selv også med mycostatin el. Jeg fikk ikke ammet pga. jeg hadde et stort sår på puppen som ikke ville gro.. Desverre, når trøsken var over (etter farris "kur" og 2 mycostatin kurer) hadde snuppa glemt hvordan dette fungerte. Så jeg fortsatte å "fullpumpe". Jeg mistet litt melk, men har klart å øke til å ha nok til ca 6 av 7 måltider.
Expat Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Joda, man kan jo amme, men må være obs på at det ikke blir sopp på mor også! Så tørre bryst, ofte skift på, sove uten alt på natt, så brystet får luft, sol på om det finnes. Absolutt ikke noen ullinnlegg. Kanskje hun ser innlegget nå? legemiddelhandboka.no er en god referanse for alt mulig ang amming og medisiner, forresten!
mayaya Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 hun er ikke så mye på dib, hun :-) hun søker nok opp når hun kommer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå