Bøllefrø90 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 skal ta test på mandag... antageligvis fikk jeg SA i går, blør fortsatt. tok aldri en test, men alle mine kvinnelige instinkter forteller meg at det var det som skjedde, men uansett.. trenger bare å forberede meg litt..hvis testen viser seg å være positiv; hva skjer da? regner med kroppen fikser seg selv. så da er det bare å dra hjem å vente på neste gang? var bare gravid i 2 uker evnt. allerde da var puppene veldig ømme ( har aldri det ellers, ikke ved mensen engang), murringer i magen og stikkninger etc. *håper på svar*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 må bare si unskyld vist jeg virker litt streng. men man har ikke en SA før en påvist graviditet. egentlig så regner man ikke sa før to uker etter ikm. i og med at egget skal bundet seg godt til livmorslimhinnene og fått morkake. blir litt frustert nå alle bruker dette ordet. for oss som virkelig har opplevd dette på kroppen føles det litt feil å bruke d i tide å utide. selfølgelig kan man få en ekkel følelse i kroppen når kroppen lurer oss litt eller får en uventet blødning eller blødningsforandringer men som oftes er dette bare hormonene våre som er litt forstyrret pga stress å andre faktorer. håper du ikke tar dette som kritikk for det er ikke ment som noe vondt bare en forklaring.
Bøllefrø90 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 nei tar det ikke som kritikk, bare konstruktiv kritikk. er her for å få et svar, og takker for svaret jeg fikk
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 det var godt å høre. vist du fortsatt har en uggen følelse i kroppen i mårra å lurer så kan du jo ta kontakt med legevakta å få di til å ta en titt/blodprøve av deg? håper du får sove godt i natt .
akicha Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg har lest svarene du har fått... Og fikk lyst å kommentere jeg også. Jeg kan skjønne at noen som har opplevd SA syns det er unødvendig å bruke dette ordet så tidlig. Men, jeg ville bare si at jeg skjønner godt hva du mener når du skriver det du gjør. Jeg har også antagelig hatt det litt som deg. Fikk en svak positiv test som dagen etter var negativ igjen. Befruktningen hadde kommet langt nok til å gi utslag på en test, det VAR noe der- som av en eller annen grunn ble skylt ut igjen. Jeg føler ikke at jeg kan identifisere meg med de som har hatt en SA i f.eks 10. uke, men hva skal man kalle det da? Hvis jeg hadde blødd og fått en positiv test, så hadde jeg ringt til legen. Han hadde nok sagt at jeg bare må blø ferdig og at naturen ordner opp. Men, jeg tror jeg hadde følt meg tryggere hvis jeg hadde tatt den telefonen. Mest sannsynlig får du negativ test, og da er det jo bare å vente til neste sjanse. Når jeg fikk negativt igjen, så tenkte jeg at da vet jeg hvertfall at jeg kan bli befruktet! Bare at denne gangen så var det noe annet som gikk galt sånn at det ikke ble noe av, kanskje det går bedre neste gang :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 må bare si unskyld viss folk føler seg trakket på. men som regel viss man får en svaaak positiv test å neg dagen etter så er det ikke hcg i kroppen men testen det er noe galt med. har opplevd dette mange ganger. har selføgelig ringt rett til legen sånn at han skal kunne værifisere graviditeten . å da har du funnet 0 hcg spor noe som skal være umulig viss d hadde vært noe der. har forståelse for at d kan føles like vondt å miset super tilig som sent. men man lager seg selv masse sorg å lidelser viss man tenker at det er sa med en gang man får en blødningsforstyrrelser. eller en falsk svak positiv med tr etter. (noe som skjer ganske ofte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå