Gå til innhold

dette m åpning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....føler meg nesten litt dum for at jeg må spørre, men... d er vel derfor vi har denne siden :-)

Hvis man har fått åpning, bør man da unngå og bade? eller kan man bade i sitt eget badekar, bare man unngår offentlige bad??

og hvordan vet dere at dere har åpning, r det vanlig og bli sjekket for dette på svangerskapskontroll??

selv r jeg bare 33 uker, så skjønner d r alt for tidlig uansett, men ser d er endel som går m åpning ganske lenge...

dere som har gått lenge,dere har kankje gått over termin,eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en bør vel igrunn unngå bading dersom en har opning ja, infeksjonsfaren er jo der da.

En kan ikke vite om en har opning om en ikke har hatt vaginal undersøkelse. Dette er det jo mange som får dersom de f.eks får falske rier, tror vannet har gått e.l.

Er ikke vanlig å få vaginal undersøkelse av jm uten at det skjer noe, eller du går over termin og ber om å bli strippet f.eks.

Håper du ble litt klokere;)

Skrevet

Man kan bade i eget badekar helt til du drar inn på sykehuset, Man føder jo i badekar!!!! ;-) Ellers i baseng kan man bade til vannet går, er ik noe farlig det, selv m åpning og at slimproppen har gått!

Jg hadde 1cm åpning om ons når jg var på modningsakkupunktur og slimproppen gikk på kvelden. var på vanntrening for gravide på torsdag og skal i morgen og så lenge jg orker el til vannet går!

Det var fysioterapaut trener som fortalte dette om at man kan bade i basseng til vannet går og jm vet jg trener og hun har ik sagt noe om at jg ik skal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...