Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 For en bløff hun er...........................................................................................................................................................................................................................................
Gjest Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Det er så gøy med personhetsing. NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Hun er en forvokst fjåsedukke. Liksom-voksne meninger og pripne holdninger, pent dandert bak et blondt dukkefjes med sans for blondekrager og nusseligheter.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Jeg synes Mami virker grei. Greit, hun har mange innlegg jeg ofte er uenig i, men det betyr ikke hun er en dum person for det. Hva er vitsen med å legge ut slike innlegg som dette?
Cat.68 Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Hvorfor er hun en bløff?? Synes hun virker veldig trivelig og oppegående jeg.
KaMa Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Hvordan skal vi definere deg da, anonym? Ikke særlig voksent å løpe inn på kranglesiden for slenge drit om andre. Normalt utviklede mennesker, som faktisk går gjennom en modningsprosess i livet, slutter med sånn oppførsel når vi blir voksne. Om behovet for å ytre seg om andres væren skulle være uimotståelig, så sier man det til rette vedkommende. Regner med du har barn, siden du er her inne. Fint at du da har førstehåndskunnskap om mobbing på nett, så kansje du vet hvordan du skal takle det om ditt barn blir offer for sånne som deg en gang i fremtiden.
*dum&deiLig*™ Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Noe sier meg at gresskardama på skravle står bak dette innlegget. Ref. å stjele druer er ikke tyveri-tråden på skravle.
Hot Midget ! Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 til din opplysning dum&deilig er dette mitt innslag til denne tråden: Jeg synes Mami virker grei. Greit, hun har mange innlegg jeg ofte er uenig i, men det betyr ikke hun er en dum person for det. Hva er vitsen med å legge ut slike innlegg som dette? Anonym (bla lengre opp og les)! !!!! Jeg skriver aldri anonymt piss om folk og dem som person!!! Det er meninger jeg angriper, ikke personer!! (selvom jeg blei jævlig frista til å "angripe" deg nå) Dumma!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Tror du gresskardama planla i natt at hun skulle lage en tråd der hun skulle være uening men mami i i dag? JEEI
Hot Midget ! Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Hehe, sant:) Eneste jeg gjør om nettene, ligger og tenker og tenker på hva jeg skal skrive for å irritere på meg mami;p;p -- Eeeeller ikke;)
Hot Midget ! Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 Tenkte hva? Hvem er saklig her-dere som beskjylder meg for å skrive dette innlegget om mami?? Du er passe godtroende om deg selv om du virkelig tror at jeg er den eneste her inne som misliker svært mange av dine holdninger og meninger!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Ser dere overhode ikke på NÅR innlegget ble laget før dere lager dere opp meinger?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 <3 my little pumpkin Jeg tror Mami mente inlegget sitt som ironisk når hun skrev"tenkte jeg det ikke". Nå må du slappe av, sette deg ned og ta deg en drue;)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Jeg er ikke interessert i å diskutere mer med deg for å være helt ærlig.. Om noen her inne misliker meg for noe jeg sier eller mener så er det faktisk helt ok! Jeg er fullstendig klar over at man ikke kan bli likt av absolutt alle, jeg er heller ikke ute etter å være en sånn person da den eneste måten å bli det på er å være fryktelig falsk. Jeg har mine meninger og er ikke redd for å ytre de sånn er det med den saken. Om du har laget dette innlegget eller ikke er meg klinkende likegyldig. Og for å være ærlig så har jeg faktisk ikke lagt merke til at jeg har så utrolig mange rare meninger og holdninger men da vet jeg jo det.
Hot Midget ! Skrevet 4. november 2007 #21 Skrevet 4. november 2007 Tror hun mente det som svar til sin gode venn dum&deilig, men samme kan det vær;) Haha, ja skal ta meg en drue..Bare synd butikkene er stengt..Men i morgen, daaa skal jeg løpe innom Rimi, Rema, Kiwi og alle butikkene i byen og teste druer til den store gullmedaljen!! Nå skal gresskarwoman ut herfra, ut å jogge i det fine været!!:-) Man blir nemlig veldig flink av å jogge når man stjeler druer;p;p
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #22 Skrevet 4. november 2007 den jenta til mami begynner nok å bli veldig flink til å underholde seg selv etterhvert..! mami sitter jo på dib og skriver hele døgnet. stakkars jente, så ung og så lite liv! er det ingen som bor nærme henne som kan være venn med henne?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #23 Skrevet 4. november 2007 ditto,kanskje,anonym 15:10? Siden du vet akkurat det? hehe
*dum&deiLig*™ Skrevet 4. november 2007 #24 Skrevet 4. november 2007 Jeg fikk et intrykk av at druetråden ikke var første gang gresskardamen ikke likte meningene til mami. Vet godt at denne tråden ble laget før druetråden. Jeg og mami er forøvrig ikke gode venner. Kan faktisk ikke huske om vi har diskutert og evt vært enige eller uenige i andre tråder tidligere.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #25 Skrevet 4. november 2007 Mami Get a Life du sitter jo faen meg her på dib 24/7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå