Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Min 10 dager gammel baby ammer og det ser ut som om hun får nok mat og hun kan sove 5 timer etter at hun har spist. Noen ganger føler jeg at det går for lenge mellom måltidene men vil helst ikke vekke henne. Har jeg grunn til å bekymre meg???
kristin2 Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Sånn var det med jenta vår også når hun var liten. Tror ikke du skal ha noen grunn til å bekymre deg, de trenger jo også mye søvn når de er så må. I vårt tilfelle sa hun tydelig i fra når hun var sulten
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Det var godt å høre siden min også sier i fra når hun er sulten da hører vi henne veeeldig godt
Mammaaaaaa Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Sånn var min og i begynnelsen. Trur at så lenge ho har våte bleier får ho nok mat.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Vi hadde det samme, men vares gutten var sa slap fordi fikk veldig hoy niva av gullsot. Det gikk over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå