mamma til 2 små:=) Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Kjente jeg et liten fot!!! Jeg fikk jo helt panikk hehe!!! Det var så uventa til tross for at jeg faktisk har gått igjennom et svangerskap for 3 år siden Blir nok en litt hyggeligere neste gang hehe....
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Når jeg våknet i morges, så la jeg meg over på ryggen. Magen kjentes merkelig ut... Jaggu...der kjente jeg hele vesla...hode, ryggen, rompa...Kunne se formen av babyen utenpå magen. Ufattelig å forklare. Utavdegsjølopplevelse, liksom ;o)
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Ja hehe off så sprøtt! Veldig kjekt men samtidig så rart syns jeg hehe Du hadde vel ei kynne da?
Gjest Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Vet ikke hvordan en kynner er jeg... Aldri kjent det )
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 å nei...magen blir helt stram...kjennes ut som sug i magen Da kan man lett se hvordan barnet ligger:=) Hender det at magen din sugt inn på den ene sia sånn at magen blir helt skeiv? Mine kynnere er så sterke at det river i ryggen,siden men det går fort over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå