Gå til innhold

Slimete avføring, normalt eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 8 mnd har de siste dagene hatt litt slimete avføring, i dag syns jeg det var veldig slimete og så helt annerledes ut enn før.

Hun har virket å være i god form, men i kveld gråt hun fælt (kan også komme av at hun muligens var litt overtrøtt).

Det jeg lurer på er om dette med avføringen er normalt eller ikke.

Hun har hatt veldig løs avføring den siste tiden. Hun spiser MM og grøt/fruktpure/middagsglass. Det er bare det at enkelte dager syns jeg hun er vel småspist, mens andre dager spiser hun ok. Samtidig er hun stort sett smilende og blid på dagen og ser ut til å være i god form, mens på kveldene kan det være litt mer gråt.

Er det normalt å ha så løs mage over lengre perioder og hva kan det være når det attpåtil er så slimete at man tydelig kan se slimklumper?

Beklager hvis det høres ekkelt ut, men aner ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det.

Håper noen kan gi meg noe svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen der ute som har opplevd noe av det samme og som eventuelt vet hva det kan komme av?

Skrevet

Ikke mye hjelp, men ihvertfall et svar:

Har hatt det samme her, men vet ikke hva det kommer av.

Skrevet

dersom hun er/nettopp har vært forkjøla kan det forklare slimet i avf.

Siden de ikke kan snyte seg svelger de mye snørr og slim som kommer ut i avf...

Skrevet

vår lille på 6 uker hadde dette i går. Tror han også har hatt vondt i magen de to siste dagen så tenkte det kom av dette.

Skrevet

Tenner på gang, min gutt har hatt d før hver tann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...